Noen som har den sekken til bhg barn? er den alt for liten til bruket, eller er den ok?
Vi har hatt bergans til de andre men jeg syns den fjellreven er så fin 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig her. Den er ikke egnet som tursekk, men fin som "matboks til og fra bhg" sekkNoen barn i bhg jeg jobber i har denne, og jeg anbefaler den ikke som tursekk om barnet skal bære selv. Den sitter ikke så godt på ryggen, og som nevnt over mangler den stroppen over brystet (denne kan man få kjøpt utenom). Men den er veldig fin å se på da![]()
De bruker ikke sekkene på tur i bhg herLurte egentlig mest hvordan den er i forhold til plass? er det plass til bytteklær oppi?
Enig.Enig her. Den er ikke egnet som tursekk, men fin som "matboks til og fra bhg" sekk![]()
Signerer denne...Noen barn i bhg jeg jobber i har denne, og jeg anbefaler den ikke som tursekk om barnet skal bære selv. Den sitter ikke så godt på ryggen, og som nevnt over mangler den stroppen over brystet (denne kan man få kjøpt utenom). Men den er veldig fin å se på da![]()
Noen barn i bhg jeg jobber i har denne, og jeg anbefaler den ikke som tursekk om barnet skal bære selv. Den sitter ikke så godt på ryggen, og som nevnt over mangler den stroppen over brystet (denne kan man få kjøpt utenom). Men den er veldig fin å se på da![]()
Kommer an på. Vi har hatt bleier, våtserviettet, skiftetøy, Sophie og gulpekluter i storesøsters. Får plass, men er uoversiktlelig. Liker den likevelDe bruker ikke sekkene på tur i bhg herLurte egentlig mest hvordan den er i forhold til plass? er det plass til bytteklær oppi?