FITNESS GIRLS ** BILDER**

• Trådstarter Trådstarter *BV addict*
  • Opprettet Opprettet
B

*BV addict*

Guest

Laget en tråd her for et par dager siden der jeg spurte dere om dere syntes fitness damer er stygt.
De fleste svarte ja, noen svarte at de syntes det var fint.
Legger ved bilder så det er lettere å se hva dere virkelig svarer ja/nei på, for jeg kan virkelig ikke skjønne at noen syntes dette er stygt !!
Vi er jo ulike og jeg respekterer at andre ikke syntes det er fint.
Jeg derimot kan nok ikke se noe som er mer vakkert en dette !! [:)]

Det er fint å være trent, men det blir for mye for min smak med så definerte muskler..Jeg er ikke så opphengt i muskuløse mannfolk heller da..[:)] Som sagt fint å være "normalt" godt trent/ fast i fisken, men synes faktisk kvinner er finest med litt runde former.

Liker virklig ikke det jeg ser... 

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Ingen av de der var stygge. Veldig fine, veltrente damer.

Det er når det er konkurransefitness jeg syns det er jææævlig stygt.. Når kroppen er tappet totalt for vann og de ser ut som menn hele bunten..[&:]

syns ikke hun siste var fin...
ei som gikk i klassen min er sånn fitness dame.
Hun har alltid hatt DEN fine kroppen... Nå syns jeg ikke hun er noe fin lenger,
MEN hun har nådd langt da[:)]

Det er når det er konkurransefitness jeg syns det er jææævlig stygt.. Når kroppen er tappet totalt for vann og de ser ut som menn hele bunten..[&:]

Disse damene her driver konkurransefitness.
Man kan ikke dømme fitnessen pga en dag en skjelden gang i konkurranse.
Den ene dagen er de radmagre og det syntes jo nettopp pga at de står i bare bkinien.
der er jo slik som disse bildene dem ser ut til vanlig ved å trene styrke.
Så da vil det jo si at du syntes fitnessdamer er fint [;)]

Jo da damene er pene dem, men kroppen deriomot.... min smak er at dersom de var født gutter kunne de sett ut sånn, men det er de jo ikke...
Så for meg er det greit med litt magemuskler... men armer.. osv da blir det for mye for min del...

Synes kvinner skal ha litt former osv jeg da, ikke spente muskler så kjolene henger på så det ser ut som man egentlig en gang var mann...[:D]

Helt jævlig! Mye verre enn stygt!!!

ORIGINAL: Senator Malin

Å HERREGUUUUD.....hun i hvit overdel var NYDELIG! JEG VIL SE SÅNN UT!![X(][X(][X(]

Å HERREGUUUUD.....hun i hvit overdel var NYDELIG! JEG VIL SE SÅNN UT!![X(][X(][X(]

Malin... Syntes jeg ser antydning til posering i signaturne din?!
Lett å finne muskelen i den stooore trøya?

Syns ikke det er så veldig fint[&:]
Syns det blir litt for definert... men hun med hvit topp syns jeg så veldig bra ut.. Hun i rosa så ut som den fine jenta, helt til jeg så magen[:-] ser jo ut som en mannemage[X(] Takke meg til litt flesk rundt magen da ja[:D]

Jeg synes ikke det er pent..... 

Veltrent er fint, men ikke for mye av det gode! Folk tar ofte fitness og bodybuilding under ett og det er feil... Fitness damer er veldig trente, men likevel er de fleste feminine og ikke så store. Bodybuilding er litt mer ekstemt og damene ser veldig maskuline ut og er store!
Har en søster som har drevet med bodybuilding, og hun synes jeg var vakker uansett... men stort sett synes jeg ikke det er vakkert nei... Men synes veldig mange fitness damer er flotte![:)]
Men har ikke lyst til å se sånn ut selv... Liker det mer naturlig[:)]

noen av fitness damene kan jeg si at er direkte stygt...men om det ikke er alt for ille så syns jeg ikke det er så galt...sånn som ho i hvit kunne jeg faktisk nesten tenkt meg selv, bare ikke såååå store armer kanskje....

husker di dager da jeg levde i teenåra og trente kickboksing og hadde snev av sixpack, og flott rompe...trivdes bedre i den kroppen, enn den badeball kroppen jeg har nå...hehehe[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Mrs J.

Digger de damene der.Fy søren å fine de er[:D]

Godt det er fler som har fått opp øynene * knis* [8D]

ORIGINAL: *BV addict*

Hahahah.. Poseringa har jeg inne! Verre med musklene [X(]

Bedre å ha litt inne en ingenting, du får se på det slik !

Hahahah.. Poseringa har jeg inne! Verre med musklene [X(]

Bedre å ha litt inne en ingenting, du får se på det slik !

Bare vent! Jeg skal se sånn ut en gang! LOVER DEG!

I morgen er det mandag, det er en fin dag å begynne på [:)]

Signerer den [&o]

De 3 andre synes jeg va stygg kropp på, alt for mye muskler

ORIGINAL: fruktbar

Liker virklig ikke det jeg ser... 

Back
Topp