Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes det er enten eller med challenges. Mange som beveger seg ekstremt lite, men plutselig støter man på gærninger som går 30 000 på en dag. Før jeg ble gravid lå jeg på 13 000 i gjennomsnitt... nå er jeg fornøyd om jeg klarer å holde 10 000.Jeg har fitbit, men er ikke med på sånne challenges og sånt, blir bare demotivertjeg glemmer ofte å lade den også, så noen dager blir det ikke registrert
men prøver å bevege meg daglig og gå 10.000 skritt og logger turer på endomondo![]()
Jeg har fitbit, men er ikke med på sånne challenges og sånt, blir bare demotivertjeg glemmer ofte å lade den også, så noen dager blir det ikke registrert
men prøver å bevege meg daglig og gå 10.000 skritt og logger turer på endomondo![]()
Blir faktisk ikke motivert av det, heller demotivert. Liker godt å ha en fitbit, da! Signerer denne. Har ikke brukt Fitbit'en min siden jeg ble gravid faktisk...Samme her, orker ikke å føle meg dårlig hvis jeg "bare" har 8000-10000 skritt noen dagerBlir faktisk ikke motivert av det, heller demotivert. Liker godt å ha en fitbit, da!
Men jeg vil at min aktivitet skal skje på mine premisser..