Fit for fødsel :-)

1+1

....
Hurra! Nå har jeg blitt trukket ut til å være med på fit for fødsel :D Noen andre som har erfaringer med det?

Det er vel bare i enkelte kommuner her på sørlandet de har det prosjektet.
Jeg var for tynn til å bli med :-(

Har faktisk aldri hørt om det :p

Hei
Jeg er med på det i Mandal :)

Hva er det ?

Så heldig da. Det er ikke noe sånn her jeg bor!

Juice skrev:

For tynn? Det hørtes rart ut? Var det jordmor som sa det?

minitrollet skrev:
Hei

Oj, så spennende. Har du vært på treningstime enda? Jeg har just fått informasjon, så satser på å prøve meg på torsdag. Er veldig spent :-)

Hei

Ja har vært med en del uker nå :D.

Vi er 4 per idag i Mandal som er med..

Øvelsene er enkle slik at selv den mest utrente(hentydning til meg selv:P)

kan få det til.

Hvilken kommune er det du hører til?

Lykke'i'magen skrev:

minitrollet skrev:
Hei

Oj, så spennende. Har du vært på treningstime enda? Jeg har just fått informasjon, så satser på å prøve meg på torsdag. Er veldig spent :-)

Puuh! Det er godt du sier det er enkel trening, jeg er temmelig utrent jeg også :P Nå fikk jeg litt mindre prestasjonsangst ;) Men 4 stk bare? Så for meg en stor gruppe jeg. Jeg bor i Kristiansand.

Lykke'i'magen skrev:

Juice skrev:

For tynn? Det hørtes rart ut? Var det jordmor som sa det?

Ja, var jordmor som sa det. Et av kravene for å være med i fit for fødsel er at man hadde en BMI på 19 før man ble gravid (jeg hadde 18,5). Fant dette på nettet om fit for fødsel: http://www.hib.no/aktuelt/konferanse/2011/presentasjoner/sagedal.pdf (se på slide 22).

Hihi er utrent jeg og da, men øvelsene er enkle å utføre. det var det jeg mente med enkle..

Tror nok gruppen er større i kr.sand.. de har hatt det ei stund nå. Vi er første pulje i mandal..

Samt så er det vel noen som nok har havnet i kontroll gruppen..

Lykke'i'magen skrev:
Puuh! Det er godt du sier det er enkel trening, jeg er temmelig utrent jeg også :P Nå fikk jeg litt mindre prestasjonsangst ;) Men 4 stk bare? Så for meg en stor gruppe jeg. Jeg bor i Kristiansand.

Heldig du er! Jeg er for lat til å trene litt. Tenkte meg at det hadde gitt meg motivasjon om jeg var med, men de har ikke dette tilbudet her jeg bor :/ Kos deg masse! :D

Back
Topp