Fisking etter komplimenter.

Snørose

Glad i forumet
Sukk....damer...
Her slenger folk ut bilder på bv, og " ååååh se så stygg, feit, tjukk, stygg på håret osv osv jeg er"  " ja, jeg er jo tjukk , skal tilbake til mine smule kilo"
 Ser for meg at mye av det der tullet er bare fisking etter komplimenter, er litt lei egentlig.
Å kommer det en stakkars som faktisk er ærlig , så er det jo full krig her inne.

Nei , damer, la oss heller bare være litt mer fornøyd med oss selv, stole på oss selv, og ikke trenge andres meninger såååå hardt som enkelte her inne trenger for å få nokk oppmerksomhet. Spør heller de vennene dere har rundt dere om hva de synes eller noe.

Alle dere ser flotte ut , har dere noe dere er missfornøyd med, så fiks det :)
Mye artigere å komme innpå her å se før/etter bilder og ha en flott grunn til å skryte av ukjente folk :)

Hurra for oss!!! [:D]

ORIGINAL: Bella Krystall

Amen!

ORIGINAL: vand

ORIGINAL: Bella Krystall

Amen!

Forstår ikke hva som er problemet jeg?
Om noen trenger å få komplimenter for å føle seg bedre så hvorfor ikke? Jeg har ihvertfall ikke noe imot å gi en person positive tilbakemeldinger om hun trenger det. Er snakk om å være ærlig OG å kanskje gjøre en god gjerning samtidig[:)]
Alle er pene på hver sin måte, så jeg har ingen problemer med å finne noe positivt til hver enkelt som "fisker etter komplimenter".

ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe

Om noen trenger å få komplimenter for å føle seg bedre så hvorfor ikke? Jeg har ihvertfall ikke noe imot å gi en person positive tilbakemeldinger om hun trenger det. Er snakk om å være ærlig OG å kanskje gjøre en god gjerning samtidig[:)]
Alle er pene på hver sin måte, så jeg har ingen problemer med å finne noe positivt til hver enkelt som "fisker etter komplimenter".

Signerer den !!
Veldig veldig enig !

Men vil legge til at,de som "fisker etter komplimenter" må også regne med at folk er ærlige,om de skal svare i tråden...
Det ville vært veldig naivt å tro noe annet !
Og da må man tåle kritikken ,inni blandt rosen også..[:)]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe

Signerer den !!
Veldig veldig enig !

Men vil legge til at,de som "fisker etter komplimenter" må også regne med at folk er ærlige,om de skal svare i tråden...
Det ville vært veldig naivt å tro noe annet !
Og da må man tåle kritikken ,inni blandt rosen også..[:)]

sign

Back
Topp