Fiskegrateng!

Lene1986

Forumet er livet
Noen som har oppskrift på en god hjemmelaget fiskegrateng??

ja d lurer jeg også på, for de jeg har prøvd blir så tørre...

trekk fisken til den faller litt fra hverandre , kok makaroni, lag hvit saus.. når det er ferdig bland det sammen og tilsett egg som du vender ikke rører inn[;)] også strøkavring på toppen. stekeoven på 200 til den er gyllen[:)] husk å krydre[;)]

http://www.tv2.no/gmn/wenche/oppskrifter/mors-fiskegrateng-751083.html lurer på om jeg skal prøve denne. 

ORIGINAL: chrichri

ja d lurer jeg også på, for de jeg har prøvd blir så tørre...

mere saus[;)]

FINDUS[8D][:D]

kystens som er på tilbud til 10 kr nå... kjempe god, liker ikke ferdig fiskegrateng, men den er faktsisk goood...[:D]

ORIGINAL: Bebibooms

kystens som er på tilbud til 10 kr nå... kjempe god, liker ikke ferdig fiskegrateng, men den er faktsisk goood...[:D]
Skeptisk [8D] Har vertfall handlet fisk nå så får vel lage i kveld som vi har i morgen.

ORIGINAL: Bebibooms

Ja, den er faktisk god, men tror det er ufattelig mye salt i den?? Blir alltid så absurd tørst etterpå

ORIGINAL: shorty86

trekk fisken til den faller litt fra hverandre , kok makaroni, lag hvit saus.. når det er ferdig bland det sammen og tilsett egg som du vender ikke rører inn[;)] også strøkavring på toppen. stekeoven på 200 til den er gyllen[:)] husk å krydre[;)]

sånn gjør jeg også det[:D]

Da står fisken på kok. Håper bare resten går like greit [8D] 

ORIGINAL: Lene1986

Da står fisken på kok. Håper bare resten går like greit [8D] 

Det er peace of cake! Men pass på å krydre godt, hvis ikke smaker det bare klumpete hvitsausgryte[;)]

jeg trekker aldri fisken på forhånd.. men da må jo den bare stå lengre i ovnen da..

ÅÅ tenkte litt på det jeg og Tauza, men så heiv jeg den oppi gryta [8D]

Men har det noe å si at jeg bruker lettsaltet torsk? Den som var på tilbud på butikken [8D]

ORIGINAL: Lene1986

ÅÅ tenkte litt på det jeg og Tauza, men så heiv jeg den oppi gryta [8D]

Men har det noe å si at jeg bruker lettsaltet torsk? Den som var på tilbud på butikken [8D]

Nei, du kan bruke hva som helst! Jeg har brukt lettsaltet torsk og sei i samme gryte, kjempegodt! [8D]

Den ble jo faktsik god [8D] Da gjenstår det bare å raspe gulrot og eple til i morgen [:D] 

Back
Topp