Fiskeboller

Mirus

Forumet er livet
Noen små som har reagert på det? [8|] Er andre gangen K reagerer på fiskeboller, dvs nå skriker han ikke men er våken og virker utilpass. Ulikt han altså! [&:] 1. gang han fikk fiskeboller med hvit saus skreik han først i to timer, så sov han litt, deretter skreik han og hadde vondt fra 23-04. Tenkte det var melka jeg, så i dag fikk han fiskeboller uten saus. Vet det er melk i, men han reagerer da ikke på andre produkt som har litt melk i seg[8|] 2. gang var altså i dag, og da fikk han fiskeboller uten hvit saus. Skriker ikke nå, men våknet. Det er ganske ulikt hanaltså.

stakkers!!

her har jeg ikke merket noe.

er det hjemmelaga?
Når en lager fiskefarse så er det som regel litt melk i altså..
Ask reagerer ikke på det,jeg lager saus uten melk til han og har i.

aldri prøvd å gitt Martine det... Men håper du finner ut av hva det skyldes [:)]

hmm, her er dert null reaksjon på hvit saus eller fiskeboller..
Hmm, men kan faktisk være at han regerer på det[&:]

ORIGINAL: S Reve

S Reve: hvordan saus blir det da? oppskrift? :)

Han ga seg ganske fort i går da, så var nok ikke magevondt likevel. Ikke på fiskeboller hvertfall, var litt luft som måtte opp og ut. [8D] Så da var det nok hvit saus sist ja.[&:]

ingen reaksjon her

ORIGINAL: huzky

ORIGINAL: S Reve

S Reve: hvordan saus blir det da? oppskrift? :)

Jeg lager en veloute saus (kutter ut melk) eller  en fiskesaus uten melk,lager fiskekraft og smaker den til,så jevner jeg den med maizenna eller meljevning og har som saus i maten,evt så lager jeg kyllingsaus osv på samme måten,faller godt ismak her! [:)]

Back
Topp