Tjukkebollepus
Forumet er livet
Er denne noe god, eller kan en like godt klippe ut selv med saks? Usikker på om eg skal kjøpe en eller ikke...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ~monicola~
ORIGINAL: lottepus
Hvis du mener sirkelkutteren, er den kjempegod-mener du mønsterkuttern (den med sjabloner) er den bare dritten!! (mye misforståelser ang. disse to)
MEGET uenig her.
Bruker den masse og er veldig fornøyd [:D]
Hvis du mener sirkelkutteren, er den kjempegod-mener du mønsterkuttern (den med sjabloner) er den bare dritten!! (mye misforståelser ang. disse to)
MEGET uenig her.
Bruker den masse og er veldig fornøyd [:D]
Ja jeg hører om noen innimellom som syns den er grei! men det var jo min mening, alle er forskjellige![;)] Men hvis ikke noe har skjedd i det siste, så kan ikke sirklene til mønsterkutteren måle seg med de du får med sirkelkutteren i størrelse....mange flere alternativer på str med sirkelkutteren! (men den lager jo "bare" sirkler også da)
Jeg har begge delene jeg altså, ville bare slå et slag for mønsterkutteren med tilbehør også. [;)]
Mønsterkutteren knurret litt da jeg leste opp for den hva du hadde skrevet ... [:D][:D][:D]