Fisk

macronelle

macronelle
Novemberlykke 2015
Har lenget etter laksen I kjøleskapet et par dager. Idag ble det endelig "fiskepinner" av den :D sto å lagde meg kveldsmat ista, smører på tykt med tomatfisk (makrell I tomat). Tenker på t det eneste jeg har spist idag er fisk:p til alle måltider.
Flere som henger seg opp I en matvare å spiser til man er lei? :p

Her er det å fisk det går i :D til middager. Kunne hatt det hele uka men velger å spe på med litt annet innimellom for de andre sin del :)
På skiven er det nå hapå på jobb å hjemme må det være skinkenog ost på nystekt rundstykke ellers så spiser jeg det ikke :p
Gleder meg som en unge til julaften for i morgen er det laks igjen med potet å smeltet smør og rømme :D :D

Nå er det kun knekkebrød med norwegia, eneste som går ned!

Virker som fisk er litt sånn enten eller.. jeg også syns spesiellt laks har smakt ekstra godt i det siste.. Svigermor serverte deilig fiskesuppe i dag. Midt i blinken :D

Så bra sa :D Jeg sliter så med fisk nå jeg.. Eneste som går er makrell i tomat og tunfisk. Ingenting jeg spiser meg lei på enda iallfall ;)

Har lenget etter laksen I kjøleskapet et par dager. Idag ble det endelig "fiskepinner" av den :D sto å lagde meg kveldsmat ista, smører på tykt med tomatfisk (makrell I tomat). Tenker på t det eneste jeg har spist idag er fisk:p til alle måltider.
Flere som henger seg opp I en matvare å spiser til man er lei? :p

Det er meg i et nøtteskall!! Jeg får dilla på en ting, så spiser jeg omtrent bare det til jeg ikke klarer mer. Så går det noen mnd, så kommer cravingsen igjen! Hehe.. :p

Back
Topp