Fisher-Price Fun 2 Learn Laptop

har den ikke selv, men den kommer til å ligge innpakket under juletreet i år. jenta til ei venninne har slik, og jeg likte den veldig godt (det gjorde barna også). helt imponert over hvor fort jenta der hadde lært seg alle bokstavene f.eks.

Jeg skrev et langt innlegg om den for noen dager siden: http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=16540053

Jenten vår elsker den, men som pedagogisk hjelpemiddel synes jeg den stinker[;)]

ORIGINAL: Fru Riskorn

Jeg skrev et langt innlegg om den for noen dager siden: http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=16540053

Jenten vår elsker den, men som pedagogisk hjelpemiddel synes jeg den stinker[;)]

ja æ leste det [;)] å så sa mora til gudsønnen min at han haddelært sæ alle bokstavan pga den...

Vi lurer på å kjøpe den eller den mickey mus clubhus pcen. Usikker på hvem som lønner seg å kjøpe.

fadderbarnet mitt har den og hun liker den kjmpe godt!

Vi har denne fra Comfy:
Vurderer å kjøpe fisher price sin da denne må brukes sammen med en laptop eller pc-monitor[8D]. Evt får vi kjøpe en vegghengt flat monitor og henge på lekerommet...

Kan man kjøpe flere/nye programmer osv til fisher pricen?

utrolig fine leker og alt det der altså, men hva skjedde med å lese bok?  skrive bokstavene, de kan jo lære akuratt de samme tingene med en tavle på veggen og litt insats fra voksne...

men for all del...sikkert supre leker....

ORIGINAL: Goth

utrolig fine leker og alt det der altså, men hva skjedde med å lese bok?  skrive bokstavene, de kan jo lære akuratt de samme tingene med en tavle på veggen og litt insats fra voksne...

det skjedde ikke noe..[8|] eller jo, en liten big bang om du vil! Utvikling heter det... hva skjedde med stentavler og bokruller da??? Krevde enda mer innsats fra voksne! for ikke å snakke om vikingskip!!! I forhold til dagens enkle modell-byggesett!!!

Neida, men barn har godt av stimuli, både lese bøker og trykke på en pc... Du kan jo gå tilbake til å skrive leserinnlegg i avisene du... eller risse runer på fjellvegger[8D]

ORIGINAL: Goth

Ronja læs masse bøker ho [8|] e kjempegla i de.
men har hørt skryt av denne så koffer ikke liksom? trur ikke ho kommer te å hiv i fra sæ bøkern å bli datanerd pga denne [:-]

ORIGINAL: aimste

ja æ leste det [;)] å så sa mora til gudsønnen min at han haddelært sæ alle bokstavan pga den...

Tantegutten min lærte seg bokstaver på den, er 3,5 år.
Snuppa fikk den av sambo, hun kan nå I, Ø, Æ, E, O, A, T, L... altså hun finner de igjen og sier de og hva som begynner på de bokstavene[:)] Hun er akkurat blitt 2.

Jenten min kunne alle bokstavene før hun var 2 år. Alle unntatt X, C, Z osv... Og jeg har lært henne med lyd, ikke bokstavnavn. Hun har "alltid" vært interessert i bokstavene og de har vi på veggen. Vi leser bøker også - hver dag[;)]

Jenten min kunne alle bokstavene før hun var 2 år. Alle unntatt X, C, Z osv... Og jeg har lært henne med lyd, ikke bokstavnavn. Hun har "alltid" vært interessert i bokstavene og de har vi på veggen. Vi leser bøker også - hver dag[;)]

[:D]

Back
Topp