Fiser jo hele tiden! *flau*

~StRaToS~

Forumet er livet
Hva er galt??
Gubben sender meg vekk til den andre enden av leiligheten p.g.a fisinga mi[8D]
Kan jo ikke holde meg heller...Det er ikke alltid jeg rekker (eller gidder) å springe på do...
Hvertfall ikke på natta!

jeg gjør også det...har masse luft i magen[:D]

men søren som det stinker da!!
Holder på å dø selv jo...

du e nok itj alein om d der gitt... E litt heldi æ da, for sambo bare slippe en i retur han.... [:)] vi krysse bare fingran på at vi itj får nå overraskelses besøk når d lukte som værst.....

Haha ma bare le av det herlige innslagene dine jeg stratos[:D]. Enten er det fremme det kjennes av eller så er det fiselukt[:D]. Men merker jeg har også mye luft i magen for tiden og fiser rett som det er ja.

Jeg må le litt da[:D].

jeg å er veldig plaga med luft i magen i tillegg så tar jeg miniform og det gjør ikke saken bedre da blir det bare enda mer fising[:'(][:'(] jaja våre menn får bare leve med det så lenge det varer[;)]

Godt det er flere [:)] jeg bryr meg ikke noe om det, vennene mine eller familien bryr seg ikke. får jeg ikke ut "gassen" får jeg utrolig vondt i magen. SLIPP DEN UT! [:)][:)]

Og lykke til videre

Gubben blir ikke så glad for "overraskelsene" mine og ber meg bare gå og drite å steden for å lufte det...

hva hadde han gjort hvis han hadde vært gravid?? Han fiser jo nok som det er!

Får bare skylde på guttungen neste gang...

What???

Who??
Who???

*ser febrilsk rundt meg*

jeg er en sexbomb, ikke en stinkbomb...

[;)]
ORIGINAL: *TwinBaBe*

ORIGINAL: mrs smith

Haha ma bare le av det herlige innslagene dine jeg stratos[:D]. Enten er det fremme det kjennes av eller så er det fiselukt[:D]. Men merker jeg har også mye luft i magen for tiden og fiser rett som det er ja.

Jeg må le litt da[:D].

Tror det er noen som kaller deg en stinker, stratos!![:D][:D][:D][:D] Ha ha!
Men er litt morsomt da...

Men jeg har samme problemene selv da..[8D][8D][8D][8D]

[:D]hihi!!!
det er nok flere som lider av samme problem ja...[:D]

Hi hi![:D]
Vi er nok flere, ja!
Jeg skylder bare på han som ligger i magen jeg[;)]

Back
Topp