Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du holder ut med kløen Mille,,,jeg vet hvor JÆVLIG DET ER !!!!
ORIGINAL: Monicus
Kjære Irene.
Tenker det blir andre boller når du kommer på ullevåll i dag.
Har tenkt masse på deg de siste dagene.
Syns så forferdelig synd på deg!
Du må fortelle dem at du ikke tør sove og hvor kjørt du er i hodet. Legg alt på bordet nå lille!
Håper at du kommer tilbake i dag med en positiv tilbakemelding fra sykehuset. Eller at de allerede gjør noe når du er der.
Klem Monica.
ORIGINAL: Monicus
Kjære Irene.
Tenker det blir andre boller når du kommer på ullevåll i dag.
Har tenkt masse på deg de siste dagene.
Syns så forferdelig synd på deg!
Du må fortelle dem at du ikke tør sove og hvor kjørt du er i hodet. Legg alt på bordet nå lille!
Håper at du kommer tilbake i dag med en positiv tilbakemelding fra sykehuset. Eller at de allerede gjør noe når du er der.
Klem Monica.
Mille:
Så herlig de endelig har sagt de skal sette deg igang. Har du fått beskjed om du får føde vaginalt? De ville jo sette meg igang, selv før kløen, men siden livmoren min ikke er modnet for fem øre (håper den er det idag) var de redde det endte med ks hvis jeg ikke fikk åpning nok og sterke nok rier til utdrive barnet. Men nå kommer jeg til si att jeg jo ønsker vaginalt men ks går greit det og. Har ikke lest så mye om det men
Håper det skjer noe idag, eller senest imorgen. Vet ærlig talt ikke om jeg klarer EN natt til jeg...nettene er verst her men feberlignende fantasier og kramper... :( ekkelt....