FirstTime!

Badeand*

Forumet er livet
Fikk du ordnet med noen lege ang kløen din i helgen? Prøvd å ringe poliklinikken på sykehuset i dag? Håper det går bedre med deg! Skal selv til sykehuset(nok en gang) i dag pga kløen...Håper de sier noen vettu i dag. Vil bare bli satt i gang jeg nå...

Hei

Nei sitter her som en kjøttkake enda. Blitt verre og verre for hver dag. Fikk ordnet samme medisin som deg på legevakta i helga men kløen blir ikke borte. Blir bare susete og kjørt i hodet av dem.... Har blemmer og kløe overalt nå, begynte såvidt i fjestet igår så nå er hele kroppen "flambert". Fryser som pokker samtidig som det brenner i huden, kjennes ut som man har langt over førti i feber men har bare halv , til en grad feber. Har krangla meg til en time (eller...lettere sagt mamma ble sint og ringte føden for meg) hos Ullevål lege idag. Har skrevet ett brev for å klare si hva som nå må skje, jeg trenger en "målstrek"...er helt kjørt i hodet om dagen. (eller..ja..det har jeg vært i en uke nå..)

Jordmoren fra Ullevål ringte meg og sa unnskyld for att hun hadde sagt jeg ikke fikk lov til ringe føden, kun hvis jeg ville bli innlagt. Hun sa det var så stress på føden i helga og att jeg måtte heller snakke med de på poliklinikken. Jeg sa jeg har jo kun fått ett nummer...det ble stille..ja...beklager sa hun.

Nå har jeg stort sett gått rundt en truse her i over en uke, får nesten ikke sove, griner fem timer pr døgn, står skjelver i dusjen ti ganger om dagen da jeg egentlig fryser men må kjøle ned den brennende huden!!??Tar masse kalde bad (åh så jæævlig godt når man har "feberfølselse"[&:]). Må ha hjelp til alt her, handle mat, lage mat, vaske!!! Ikke klarer ryggen min gå ut da jeg har liggi meg helt ødelagt på soffaen. Ja har liggi der en uke for jeg må ha noe feste øya på hele natten (tv). har fått angst for mitt eget soverom.ligge stirre i en mørk vegg. klarer ikke det. Små vondt i halsen da jeg må konstant ha vifte på kroppen for å ikke brenne opp i huden, enda jeg fryser[&:]

Hvis de ikke tar meg, brevet mitt og mamma SERIØST idag skjønner jeg ikke hva jeg gjør. Eller,,lettere sagt jeg tror jeg blir ordløs, men da tror jeg både mamma, sambo, jordmor tar noen telefoner. Har innstillt meg på ks og alt. Er rimelig deppa..har psyka meg opp til en hard og tung fødsel uten være redd, fantasert om føde naturlig, men blir så lei når jeg sier det, men ungen må bare ut nå inne FÅ dager. (termin idag forresten)

Huff dette ble en lang møkka innlegg. Har holdt meg unna her for orker ikke spytte ut alt denne dritten her mer. Det er IKKE MEG men klarer nesten ikke glede meg over andres glede her inne. Og når jeg synker så dypt, ja da holder jeg meg unna. Skammfullt

Håper dere iallfall har det bra alle sammen! Sier ifra når jeg vet mer. Har time hos Ullevål klokken 1430 idag. Blir spennende se hvis jeg får time hos hudavdelingen og...har nesten litt aning om att dette er alt annet en svangerskapskløe...men men

Håper du holder ut med kløen Mille,,,jeg vet hvor JÆVLIG DET ER !!!!

Klem til alle sammen fra kjøttkaka

Kjære Irene.

Tenker det blir andre boller når du kommer på ullevåll i dag.
Har tenkt masse på deg de siste dagene.
Syns så forferdelig synd på deg!
Du må fortelle dem at du ikke tør sove og hvor kjørt du er i hodet. Legg alt på bordet nå lille!
Håper at du kommer tilbake i dag med en positiv tilbakemelding fra sykehuset. Eller at de allerede gjør noe når du er der.

Klem Monica.

Masse lykke til hos legen i dag. Du har jo termin nå så de må jo kunne gjøre noe for deg.
Lykke lykke til

Håper du holder ut med kløen Mille,,,jeg vet hvor JÆVLIG DET ER !!!!

Jeg har vært mye inn og ut av sykehuset pga denne kløen, og det er slitsomt ja...vet godt åssen du har det..var der igjen i går, og da bestemte de seg for å sette meg i gang. Så i morgen skjer det! Håper virkelig de gjør det samme med deg, for man kan bare ikke gå sånn! Håper virkelig det går bra med deg på sykehuset i dag, og at de tar det rette valget for deg! Masse lykke til!! Jeg krysser fingre og tær for deg!!

*stor trøsteklem til deg!*

ORIGINAL: Monicus

Kjære Irene.

Du må fortelle dem at du ikke tør sove og hvor kjørt du er i hodet. Legg alt på bordet nå lille!
Håper at du kommer tilbake i dag med en positiv tilbakemelding fra sykehuset. Eller at de allerede gjør noe når du er der.

Klem Monica.

Signerer denne jeg Irene. Har tenkt kjempe masse på deg og håper at de nå hjelper deg.

Masse lykke til

Stor klem fra meg

Takk alle sammen!

Mille:

Så herlig de endelig har sagt de skal sette deg igang. Har du fått beskjed om du får føde vaginalt? De ville jo sette meg igang, selv før kløen, men siden livmoren min ikke er modnet for fem øre (håper den er det idag) var de redde det endte med ks hvis jeg ikke fikk åpning nok og sterke nok rier til utdrive barnet. Men nå kommer jeg til si att jeg jo ønsker vaginalt men ks går greit det og. Har ikke lest så mye om det men[&:]

Håper det skjer noe idag, eller senest imorgen. Vet ærlig talt ikke om jeg klarer EN natt til jeg...nettene er verst her men feberlignende fantasier og kramper... :( ekkelt....

ORIGINAL: Monicus

Kjære Irene.

Klem Monica.

Signerer!! Håper det skjer noe nå!!

Mille:

Så herlig de endelig har sagt de skal sette deg igang. Har du fått beskjed om du får føde vaginalt? De ville jo sette meg igang, selv før kløen, men siden livmoren min ikke er modnet for fem øre (håper den er det idag) var de redde det endte med ks hvis jeg ikke fikk åpning nok og sterke nok rier til utdrive barnet. Men nå kommer jeg til si att jeg jo ønsker vaginalt men ks går greit det og. Har ikke lest så mye om det men

Håper det skjer noe idag, eller senest imorgen. Vet ærlig talt ikke om jeg klarer EN natt til jeg...nettene er verst her men feberlignende fantasier og kramper... :( ekkelt....

Skal føde vaginalt ja. De setter en ballong opp i livmorhalsen min, som skal jevne ut livmorhalsen og lage åpning. Hvis ikke riene starter da, skal jeg inn igjen på torsdag da jeg får en modningspille(stikkpille), og funker ikke det så setter de drypp for å starte riene. Det er ganske standard prosedyre ,så skjønner ikke hvorfor de sier du kanskje må ta ks...

Hei mille

ja da er det bare timer igjen. gruer meg så fælt. føler jeg skal i en rettsak.

Må slappe av her..er kjempedårlig idag. Blir hardt bare få på seg klær og komme seg av gårde!

Lykke til imorgen da mille!

Lykke til!!!!!  Skal krysse fingrene for at alt går greit i dag.... 

så bra mille at du er tatt på alvor nå..

og til deg FirstTime[:(][:(][:(]blir så lei meg når jeg skjønner hvor vondt du har det! Og skammer meg når jeg banner over halsbrann om natten!!
krysser alt jeg har på kroppen for at de tar ut babyen din nå, så du kan få fred!!!
MASSE LYKKE TIL IDAG!!!

Uff da, Mille og FirstTime - stakkars dere [:(]
Blir skamfull jeg også, som klager fordi jeg er sliten liksom...  Herregud, man skal da lete lenge etter noen som har så få plager som meg, og som har hatt et såpass enkelt svangerskap.

Føler med dere med kløen og blemmer og sår. Håper dere får ut babyene deres snart, og at dere blir kvitt plagene.

Jeg skal heretter bare være positiv, og glede meg over de siste dagene som gravid (håper jeg klarer å holde dette).

Stå på!!!!

Klem fra Trine

Ja denne kløen har på en måte fått meg til å innse at jeg burde ha nytt sv.skapet mer enn jeg har...Nå er det mest sannsynlig siste dagen jeg har igjen av sv.skapet, så angrer litt...Nyt det mens dere enda kan!

Ufff, jag skall härmed sluta klaga jag med.. Så bra First Time att dem skall sätta igång dig imorgon..
Då är det dags att vara extra modig och jag håller tummarna för dig imorgon. Hoppas att dem tar gott hand om dig då.

Kjære dere begge to.  Må bare få ønske dere masse lykke til, og håpe at dere får alt overstått.  Kanskje dere klarer å se noe av det positive med svangersakpet også da.  Trøsteklemmer og lykkeøsnkinger [:)][:)]

Back
Topp