Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: FirstTime
Hei
Nå blir jeg både lei og glad meg når jeg ser dere spør etter meg. Vet ikke hva jeg skla være. Måtte på sjukehuset idag da jeg ikke hadde sovet NOE på to døgn..jeg ser ut som en blemme og kllør og klør. Har lissom drivi tenkt att den 20..ja da har jeg time og blir satt igjang. Kom på sykehuset idag for å sjekke blemmene og de sa noen kunne få sånn allergisk hudreaksjon på slutten. MEN hør her da....de kjente på livmoren min. Det var ikke antydning til modning..livmoren var lang og smal. Og da var sjansene små de ville sette meg på modning, eller sette meg igang torsdag. Hvorfor tenkte jeg ?? og spurte; jo for ungen er så stor att det kreves skikkelig modning, åpning og sterke rier for å få ut ungen, og det er de redd ikke sjer når jeg har nada modningstegn.
Trodde det var det modningspillene var for jeg..?
Men legen sa som jeg skal til tordag (var flere leger innom meg idag) sa han sa jeg skulle slippe gå 14 dager over. De sa det villle være snille med meg og alt sånn. Så skjønner de jo når de sier de ikke tør sette meg igang da. Da kan kroppen min takle ikke få henne ut og måtte ta KS....
Så ja..nå får jeg holde ut.....har fått en slags allergimedesin med trekantt på så ble helt svingstang her.Den skal taes om natten for å få sove. Så resten av døgnet får jeg klø klø klø
Neon som har greier på dette med modningspiller og om det stemmer? legene er veldig greie asså så de driver vel ikke lurer meg??
Legger ved ett voble bilde av magen...auuu..
Nuppene er små men fy flate! de kommer overalt hvor det begynner klø!
ORIGINAL: FirstTime
men er de cyrtex reseptrfri og ikke farli?
lurer på om ikke bror tar de..få han til komme med noen....