FirstTime

Memme

Glad i forumet
Hvor er du???????????
Kan ikke bare bli borte sånn i disse dager..........

Hun har ikke vært inne siden 1:35 i natt , det er ikke likt henne. Tror noe er på gang jeg... [:)]

Heia Heia FirstTime

JAAA..... det er sikkert noe stort på gang!!!!
hun bruker jo å være her tili,,,,så llegger hun seg og kommer tilbake på ettermiddagen...

hmmmmmm....merkelig...det MÅ jo bare være noe...

FirstTime??????

Ååå... shit!!!

Tenk om... håper, håper, håper for FirstTime sin skyld!!!

Hun har termin samme dag som meg!Håper det er noe på gang med henne!!Hun har hatt mye plager stakkar[:-][:-]

Hei

Nå blir jeg både lei og glad meg når jeg ser dere spør etter meg. Vet ikke hva jeg skla være. Måtte på sjukehuset idag da jeg ikke hadde sovet NOE på to døgn..jeg ser ut som en blemme og kllør og klør. Har lissom drivi tenkt att den 20..ja da har jeg time og blir satt igjang. Kom på sykehuset idag for å sjekke blemmene og de sa noen kunne få sånn allergisk hudreaksjon på slutten. MEN hør her da....de kjente på livmoren min. Det var ikke antydning til modning..livmoren var lang og smal. Og da var sjansene små de ville sette meg på modning, eller sette meg igang torsdag. Hvorfor tenkte jeg ?? og spurte; jo for ungen er så stor att det kreves skikkelig modning, åpning og sterke rier for å få ut ungen, og det er de redd ikke sjer når jeg har nada modningstegn.
Trodde det var det modningspillene var for jeg..?

Men legen sa som jeg skal til tordag (var flere leger innom meg idag) sa han sa jeg skulle slippe gå 14 dager over. De sa det villle være snille med meg og alt sånn. Så skjønner de jo når de sier de ikke tør sette meg igang da. Da kan kroppen min takle ikke få henne ut og måtte ta KS....

Så ja..nå får jeg holde ut.....har fått en slags allergimedesin med trekantt på så ble helt svingstang her.Den skal taes om natten for å få sove. Så resten av døgnet får jeg klø klø klø

Neon som har greier på dette med modningspiller og om det stemmer? legene er veldig greie asså så de driver vel ikke lurer meg??

Legger ved ett voble bilde av magen...auuu..

Nuppene er små men fy flate! de kommer overalt hvor det begynner klø!

uff da....håpte det var over for deg nå jeg, at du hadde fått ut knøttet!! men akk....

Det stemmer det Irene.
De ville heller ikke sette i gang meg fordi at førstegangsfødene pleier å gå over tiden og modningen er da senere. FAre for KS hvis man blir i gangsatt for tidlig.
Be dem om å tøye livmormunnen, det gjorde dem på meg og vi hadde masse sex. Det går ut på det samme som modningspillene.

Auuuaaa.. det der så ikke godt ut!!!

Herregud, stakkars menneske! Skjønner ikke at dette skal være mulig jeg? Så du kan gå med disse plagene i 3 uker til?? I teorien?? Steike balla ass... JA til helse-Norge [&:]

ORIGINAL: FirstTime

Hei

Nå blir jeg både lei og glad meg når jeg ser dere spør etter meg. Vet ikke hva jeg skla være. Måtte på sjukehuset idag da jeg ikke hadde sovet NOE på to døgn..jeg ser ut som en blemme og kllør og klør. Har lissom drivi tenkt att den 20..ja da har jeg time og blir satt igjang. Kom på sykehuset idag for å sjekke blemmene og de sa noen kunne få sånn allergisk hudreaksjon på slutten. MEN hør her da....de kjente på livmoren min. Det var ikke antydning til modning..livmoren var lang og smal. Og da var sjansene små de ville sette meg på modning, eller sette meg igang torsdag. Hvorfor tenkte jeg ?? og spurte; jo for ungen er så stor att det kreves skikkelig modning, åpning og sterke rier for å få ut ungen, og det er de redd ikke sjer når jeg har nada modningstegn.
Trodde det var det modningspillene var for jeg..?

Men legen sa som jeg skal til tordag (var flere leger innom meg idag) sa han sa jeg skulle slippe gå 14 dager over. De sa det villle være snille med meg og alt sånn. Så skjønner de jo når de sier de ikke tør sette meg igang da. Da kan kroppen min takle ikke få henne ut og måtte ta KS....

Så ja..nå får jeg holde ut.....har fått en slags allergimedesin med trekantt på så ble helt svingstang her.Den skal taes om natten for å få sove. Så resten av døgnet får jeg klø klø klø

Neon som har greier på dette med modningspiller og om det stemmer? legene er veldig greie asså så de driver vel ikke lurer meg??

Legger ved ett voble bilde av magen...auuu..

Nuppene er små men fy flate! de kommer overalt hvor det begynner klø!

Veit kor du he d asso!! He hatt nåke lignande TRE gonga i svangerskape, men me væskefylte blemme! Ka allergimedisinen heite da? Ej fikk Postafen slik ej skulle få sove på natta... 

ABB:Phenergan heter det...... liker det ikke...står på pakningen skal ikke brukes av gravide[&:] så får ta det kun til natten noen få dager...men var jo to leger som sa jeg kunne så...

Fikk du nupper på hele kroppen og`? er magen som er selve hoveområdet men klør veeldig ved anklene, rundt knæra, brystvorter og hender. Her blir det små nupper som er hvite på tuppen

Har du noen andre tips? Tar vel tjue kalde fotbad om dagen, iallfalll hvis jeg er så dum og klør litt og nuppene blusser opp..hjelper i en times tid...og så drikker jeg litervis med vann

Andre tips? Bruker hvitvask på magen da...

D begynte som nuppa/blemme mylla fingrane å oppjøna armane åsso spredde d sej til magen, føta til å me under fotblada!!! D va heilt j****!!!!
Sov sånn ca seks tima på tre døgn.
Vart sendt til hudspesialist på sjukehuse i Ålesund å han trudde d va SKABB, han hadde ikkje peiling i d heile tatt, so der va lite hjelp å hente!
Hmm.. Tips? Ei periode so hjalp Zyrtec litt. Ellers fikk ej Dermovat, sterkaste steroide so fins trur ej. D hjalp nåken daga, men so begynte ej å klø igjen [:@]
Ellers må ej gi d kjedelige å irriterande tipse å ta tida til hjelp! Til slutt so flassa huda ta me mej, so no e ej nesten bra.

ojjda.....

Rart det du sier om skabb. Fikk det av en gutt for mange år siden. Klødde like jævlig intenst og på samme steder (minus skrittet nå...puhhh)..og de minitnuppene er helt like. Men var vist ikke det.. hadde jo begynt lure og...da hadde sambo vært i høyet med ei annen...gud...da hadde jeg..vræl....VG:"Mord på Ullern" "Høyrgravid bura inne[:D][:D]"
men er nå ikke skabb da....(huff stygt ord)

Legen sa iallfall jeg hadde fått kraftig allergi, men kunne gi seg like fort. Rart jeg ikke fikk noe så jeg kan holde ut litt lettere på dagen og...ikke bare sovesløvepille fan.

[&:][&:]

Får vente på skifte skinn jeg dah!!! Kanskje jeg blir kvitt noen rynker og...hahaha[:D]

Hehe, bra du ikkje he mista d gode humøre ditt! [:D]
Men blir d skikkeli gale so må no du berre KREVE at dei sette dej i gong asso!
Han legen so sendte mej til hudspesialist sa at viss ej ikkje va fornøgde me svare ej fikk der so måtte ej berre kome inn på sjukehuse om kvelden so skulle han sette i gong fødselen.
Dissa tablettane ej fikk (Postafen) gjor at ej va trøtte heile dagen!! Der sto at dei berre skulle virke i 12 tima, men me mej virka dei myyyyykje lenger! Litt ekkelt, babyen me vart no påvirka, so han/ho sov kjempelenge! Kjente veldi lite spark då...

uff, herregud!!Det der så virkelig ikke godt ut!!!
Bruker allergi tabletter innimellom jeg også, mot atopisk eksem..
Er rød trekant på de også, men i følge legen har barnet det bedre av at du slapper av, enn å klø og klø og klø!!
Og selvo m det står at gravide ikke skal bruke det, så hadde ikke legen skrevet de ut hvis de hadde vært farlige for barnet!!

Det er jo også litt bra at man blir sløve av slike tabletter, for da kan det hende du får sove til natta [:D]
Ta den en times tid før du skal legge deg, så sovner du fortere [:D]

men er de cyrtex reseptrfri og ikke farli?

lurer på om ikke bror tar de..få han til komme med noen....

Frå pakningsvedlegge: Graviditet: Rådfør deg med lege eller apotek før du tar noen form for medisin. Begrenset erfaring ved bruk under graviditet. Rådfør deg derfor med lege ved bruk av Zyrtec under graviditet.
Men fastlegen min sa ej kunne bruke Zyrtec, men ikkje meir enn 7 daga i strekk.

ORIGINAL: FirstTime

men er de cyrtex reseptrfri og ikke farli?

lurer på om ikke bror tar de..få han til komme med noen....

du skal ikke ta Zyrtec når du er gravid!!
Jeg går vanligvis på de, og når jeg ble gravid fikk jeg beskjed om å ikke ta de...-fikk resept på noen andre!!

Back
Topp