first signal test

pernille8

Flørter med forumet
Noen som har noe erfaring med first signal test?!På clear blue test står det at du kan teste 4 dg før forventet mens,men det står det ikke noe om på first signal testen.er vel kanskje lurt å vente med å teste til dag 14 da jeg kun har first signal testen?!vil jo ikke ha falskt svar...

Beklager men jeg har ikke hørt om testen engang [8|]
Det anbefales jo å vente til IKM dagen før man tester [;)]
Lykke til [:)]

Har ikke hørt om testen, men uansett hvilken test det er, om det er Clearblue også, så kan det gi falskt negativt svar om man tester tidlig. Hver test reagerer mot HCG i urinen, noen tester er mer følsomme enn andre, gir utslag i form av svakere strek. Billig tester er som regel sånne strimmel tester, mens Clearblue har en nedre grense på måling av HCG, det står på pakken. Mange som har utslag på billigtester, men ikke på Clearblue før litt senere. ... Jeg brukte test jeg hadde kjøpt på billigtester.no, og de ga utslag før Clarblue, Siden det er mitt 4 forsøk, har jeg prøvd de før.. og de har vært riktig tidligere, når de har vært negativ, og rett nå.. da de viste positiv. .. svak svak svak på dag 9 etter uttak/eggløsning. MEN husk om du tester tidlig, at en negativ test, trenger ikke være negativ.. og det faktum at du kan fange opp en graviditet, som det ikke blir noe av likevel. .. Jeg klarte ihvertfall ikke vente.. så jeg har brent av 10 billig tester og en Clearblue!! Lykke til!! 

jeg har brukt first signal mange ganger.. meeen jeg aner ikke det du lurer på, vil nå uansett anbefale å ta testen når du venter mens og ikke før[:D]

Hei.Jeg har brukt den 2 ganger.Min erfaring er at den ikke er så sensitiv , så jeg ville ventet til foventet  mensdag med å teste.

Lykke til

Takk for svar:-)Må bare spørre deg liliea...hvilken dag testet du på?Jeg testet i natt da jeg ikke klarte å sove..hehe.ble neg,men virkelige testdatoen min er torsdag 8.tror du det kan være noe sjans for positiv da var neg i dag?!ble mye mas dette her...uff

Back
Topp