First respons early respons

Viprøver79

Glad i forumet
IMG_2995.JPG
IMG_2980.JPG
Noen som har erfaring med den testen, som kan dele noen erfaringer? Er de kjent for skyggestreker? Kan man stole på dem?
Tatt en, men tror den er negativ.

Kan dessverre ikke se noe med mobilen. Dpo?

Er de sensitive for 10 mlU? Husker den som ble solgt på vitus apotek ble trukket tilbake pga skyggestreker. Tror det er vanlig med sånne "ekstra sensitive" tester.

Er de sensitive for 10 mlU? Husker den som ble solgt på vitus apotek ble trukket tilbake pga skyggestreker. Tror det er vanlig med sånne "ekstra sensitive" tester.
Ja, de er sensitive. Men, det er amerikansk merke. Aldri sett dem på apotek tidligere. Får alle slike skyggestreker? Tenker jeg tar en i kveld.

Ja, de er sensitive. Men, det er amerikansk merke. Aldri sett dem på apotek tidligere. Får alle slike skyggestreker? Tenker jeg tar en i kveld.
Det var ikke samme merke, men jeg tror det har med sensitiviteten å gjøre, at man lett kan få skyggestreker på de mest sensitive testene.

IMG_3222.JPG
Aaaah.... Finnes det noen støttegrupper for anonyme testetøser:joyful: Jeg kan ikke ha tester i hus asså...
Meeeeen, når det er sagt... så har den blitt sterkere:D

First response er ikke kjent for skyggestreker, men for å være pålitelige.
MEN - de er ekstremt sensitive. Dvs at en lett kan fange opp streifere og kjemisk ift mindre sensitive tester. Er vel ikke mulig å få tak i i Norge, men såvidt jeg har skjønt er de veldig populære pga pålitelighet i Storbritannia og USA.

First response er ikke kjent for skyggestreker, men for å være pålitelige.
MEN - de er ekstremt sensitive. Dvs at en lett kan fange opp streifere og kjemisk ift mindre sensitive tester. Er vel ikke mulig å få tak i i Norge, men såvidt jeg har skjønt er de veldig populære pga pålitelighet i Storbritannia og USA.
Kjøpt de på ebay, så skal ha knall sterk strek før jeg jubler over noe.

Kjøpt de på ebay, så skal ha knall sterk strek før jeg jubler over noe.
First Response er gode og kjente tester på lik linje som Clearblue, bare at de ikke er kjent for skyggestreker som CB er.
Har kjøpt dem fra ebay selv og er fornøyd med dem. Som sagt ikke kjent for skyggestreker som så mange andre.

Back
Topp