Viprøver79
Glad i forumet
Tatt en, men tror den er negativ.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke dpo. Syklusen er på tur etter sa i juliKan dessverre ikke se noe med mobilen. Dpo?

Ja, jeg ser de samme strekene. Aldri brukt de tidligere, så jeg aner ikkeJeg ser to streker på begge bildene, men vet ikke om den er litt for langt ut til høyre? Ser du noe på testen?![]()

Ja, de er sensitive. Men, det er amerikansk merke. Aldri sett dem på apotek tidligere. Får alle slike skyggestreker? Tenker jeg tar en i kveld.Er de sensitive for 10 mlU? Husker den som ble solgt på vitus apotek ble trukket tilbake pga skyggestreker. Tror det er vanlig med sånne "ekstra sensitive" tester.
Vis vedlegget 231939 Vis vedlegget 231937 Noen som har erfaring med den testen, som kan dele noen erfaringer? Er de kjent for skyggestreker? Kan man stole på dem?
Tatt en, men tror den er negativ.
Hvorfor er de ikke til å stole på når de er fra ebay?Jeg kan faktisk skimte noemen vet ikke om de er helt til å stole på om det er dem fra eBay?
Det var ikke samme merke, men jeg tror det har med sensitiviteten å gjøre, at man lett kan få skyggestreker på de mest sensitive testene.Ja, de er sensitive. Men, det er amerikansk merke. Aldri sett dem på apotek tidligere. Får alle slike skyggestreker? Tenker jeg tar en i kveld.
Åja, sånn ja. Selges flere sensitive tester nå og, både på apotek og i butikk. Måler 10miu. Både Clearblue easy og rfsu har disse.Det var ikke samme merke, men jeg tror det har med sensitiviteten å gjøre, at man lett kan få skyggestreker på de mest sensitive testene.

Jeg kan ikke ha tester i hus asså...Kjøpt de på ebay, så skal ha knall sterk strek før jeg jubler over noe.First response er ikke kjent for skyggestreker, men for å være pålitelige.
MEN - de er ekstremt sensitive. Dvs at en lett kan fange opp streifere og kjemisk ift mindre sensitive tester. Er vel ikke mulig å få tak i i Norge, men såvidt jeg har skjønt er de veldig populære pga pålitelighet i Storbritannia og USA.
First Response er gode og kjente tester på lik linje som Clearblue, bare at de ikke er kjent for skyggestreker som CB er.Kjøpt de på ebay, så skal ha knall sterk strek før jeg jubler over noe.