Fire uker siden

123Kjør!

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
positiv test og ca fire uker til de magiske 12 :-) Nå må de neste fire ukene gå fort!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har 6 uker igjen, men synes det blir mer positivt for hver dag som går.

5 veker igjen til magiske 12 :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Herlig at vi nærmer oss den magiske grensen. I morgen har jeg 3 uker igjen. Lurer på å fortelle familien og guttungen det nå da jeg runder 9 uker i morgen. Hva sier dere, er det for tidlig å fortelle 5 åringen det nå? :)

Jeg har fortalt det ganske tidlig og er veldig glad for det. Det er mest fordi endel har vist at vi har fått hjelp på fertilitetsklinikken.

Det finnes ingen fasit på når man skal si det, det må være opp til hver og en ;)

Vi har ikke fortalt det til noen enda. Jeg har lyst å se at alt er ok først og skal bestille privat UL rundt uke 12.

Vi er jo alle forskjellige, så vi må nesten bare følge magefølelsen for når vi vil fortelle :-)

I morgen er jeg 8 uker :D Vi har fortalt de nærmeste. Måtte fortelle 5 åringen vår, da han kom ned fra badet med testpinnene i hånda, og lurte på hva det var. Hehe :) Har prøvd i 4-5 år på å bli gravid igjen, og plutselig ble jeg det :D så krysser alt vi kan krysse for at det skal gå bra :)

I morgen er jeg 8 uker :D Vi har fortalt de nærmeste. Måtte fortelle 5 åringen vår, da han kom ned fra badet med testpinnene i hånda, og lurte på hva det var. Hehe :) Har prøvd i 4-5 år på å bli gravid igjen, og plutselig ble jeg det :D så krysser alt vi kan krysse for at det skal gå bra :)

Hehe! Det var kanskje like greit å fortelle han/henne det da ja :) Min så rart på meg og lurte på hvorfor jeg plutselig spiste kveldsmat med han her en dag, for jeg bruker normalt sett ikke å spise kveldsmat så tidlig. Forklarte det bare med at jeg var så sulten :p

Tenker at når vi har kommet så langt som 8-9 uker så er sannsynligheten ganske stor for at det skal gå bra, jeg klarer uansett ikke å vente mer med å fortelle :p

Vi har ikke fortalt det til noen enda. Jeg har lyst å se at alt er ok først og skal bestille privat UL rundt uke 12.

Vi er jo alle forskjellige, så vi må nesten bare følge magefølelsen for når vi vil fortelle :)

Vi har ikke tenkt å ha tidlig ul, så får liksom ikke den bekreftelsen. Første gang fortalte ikke vi heller før vi var over 12 uker, men kjenner jeg er litt mer utålmodig denne gang :)

Har lyst til å fortelle hele verden det! :D veldig utålmodig denne gang jeg også.. Går jo så sakte da man teller :D

Kan nesten ikke vente! Er så uvirkelig at vi endelig har klart dette, så er livredd for at det skal skje noe galt. 12 uker er en stor milepæl som vi gleder oss til :-D

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp