Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er nok helsesøster vant til vil jeg troSkal neste uke. Gruer meg litt siden ho ikke alltid vil gjøre det ho får beskjed om.
Det er nok helsesøster vant til vil jeg tro
Hehe kanskje hun er som sin morHelt sikkert.
I min helsebok står det at jeg nekta å gjennomføre syns og hørselstest som 4åring
Samme her. Men jeg vet de er trege.Nei, vi har ikke vært og heller ikke fått innkalling
Så bra dere fikk tatt syn og hørsel denne gangen. Nå visste hun mer om hva det var tenker jeg ;-)Hadde time idag for å ta opp hørsel og syn, og denne gangen var det full pott på alt
Ordlydene som manglet sist hadde også kommet.
Også snakket vi mer om dette med konsentrasjon, hun hadde snakket med bhg og god følelse av at vi har samme opplevelse i forhold til dette med å konsentrere seg osv, ikke direkte bekymret enda, men om det ikke er bedre om et års tid blir vi henvist til psykolog for å finne metoder for å bedre konsentrasjon som forberedelse til skolen også
Ja, skal sies hun tullet nå også, er vel en grunn til at vi alle ser at konsentrasjonen kunne hvert bedreSå bra dere fikk tatt syn og hørsel denne gangen. Nå visste hun mer om hva det var tenker jeg ;-)
Ja greit å ha konsentrasjonen i orden før skolestart
Blir det samme herHar ikke fått time enda vi. Men er vist 4.5 års kontroll her
Ja skikkelig å... jeg ringte å spurte i vår... men fikk nok ikke time før etter jul mente dom påBlir det samme her
De er så trege
Mye å gjøre for dem tror jeg..Ja skikkelig å... jeg ringte å spurte i vår... men fikk nok ikke time før etter jul mente dom på