Fireårs kontroll

Nesly

Juni 12s friske pust
Har deres små vært på det? Vi var i går. Alt gikk fint Jeg grudde meg litt, for han er litt skeptisk type, så var redd han ikke ville samarbeide. Men han prata i veg og synstesten gikk fint. Var 18,6 kg og 108(?) eller noe lang.
 
Ja, snuppa er super sosial så hun snakket gjerne og viste hvor sosial hun er, men liker ikke å konsentrere seg lenge om noe så vi skal tilbake om tre uker.

Men var noen toner på hørseltest hun ikke hørte, og hun tullet ved synstest samt var noen ordlyder hun ikke helt klarer, men vi avventer med ordlydene litt siden hun jo lærer seg 3 språk og prøver å lære et ekstra selv (engelsk), så hører lydene er på vei.

Ellers var hun ganske nøyaktig 14.85 kg og 97,3 cm :)
 
Her er det kun synstest for fireåringene. Hørselstest tar de før skolestart.
 
Jepp, var før sommeren. Slet litt med synstesten, så fikk ny time til øye nummer to. Heller ikke da gikk det som det skulle, så ble anbefalt å sjekke hos øyelege for sikkerhets skyld. Etter mye om og men der så er hun fornøyd. Ikke noe galt med synet hvertfsll. Så var som jeg trodde, bare hater å sitte stille og konsentrere seg om en ting, vil heller skravle om alt annet :p

Var 15kg og rundt 100cm mener jeg.
 
Nei, vi har ikke vært og heller ikke fått innkalling:)
 
Hadde time idag for å ta opp hørsel og syn, og denne gangen var det full pott på alt :D
Ordlydene som manglet sist hadde også kommet.

Også snakket vi mer om dette med konsentrasjon, hun hadde snakket med bhg og god følelse av at vi har samme opplevelse i forhold til dette med å konsentrere seg osv, ikke direkte bekymret enda, men om det ikke er bedre om et års tid blir vi henvist til psykolog for å finne metoder for å bedre konsentrasjon som forberedelse til skolen også
 
Hadde time idag for å ta opp hørsel og syn, og denne gangen var det full pott på alt :D
Ordlydene som manglet sist hadde også kommet.

Også snakket vi mer om dette med konsentrasjon, hun hadde snakket med bhg og god følelse av at vi har samme opplevelse i forhold til dette med å konsentrere seg osv, ikke direkte bekymret enda, men om det ikke er bedre om et års tid blir vi henvist til psykolog for å finne metoder for å bedre konsentrasjon som forberedelse til skolen også
Så bra dere fikk tatt syn og hørsel denne gangen. Nå visste hun mer om hva det var tenker jeg ;-)

Ja greit å ha konsentrasjonen i orden før skolestart :)
 
Så bra dere fikk tatt syn og hørsel denne gangen. Nå visste hun mer om hva det var tenker jeg ;-)

Ja greit å ha konsentrasjonen i orden før skolestart :)
Ja, skal sies hun tullet nå også, er vel en grunn til at vi alle ser at konsentrasjonen kunne hvert bedre :p
Men den har jo blitt bedre de siste to årene så håper den blir enda bedre dette året :)
 
Back
Topp