fiorelina!

Ja, det er spennende... men desember går nok like tregt for deg i år som for en smårolling med sjokolade-kalender[;)]

FIORELINA:
jeg håper virkelig ikke du slutter som moderator bare fordi det ikke passer enkelte her inne på forumet????

syns du gjorde en bra jobb jeg, og håper det ikke var grunnlaget...[:(]

klem...

Huff......!!!!!!! [:D] heldigvis er samboeren en skikkelig kake-mons, så han har stooooore forhåpninger om at jeg skal bake masse julekaker!!!! Med diiiiiger mage!!!!!???!!! Kanskje ikke noen dum idè? Da går jo tiden litt... [:D] men desember er jo en travel måned, så det passer jo godt! Tror nok jeg skal gjøre meg ferdig med julegavene før desember, ja.... [8D]

Jeg måtte "si opp" jobben for en stund. (etter eget valg)
-Adm ønsker meg tilbake, når jeg er klar for det.

Det ble bare altfor mye press på meg [:(] og jeg måtte skåne mannen min og barnet mitt for den påkjenningen..
Har mer enn nok "hormonsykt" humør fra før av [8D]

Du kommer tilbake når du er klar! Bare ikke føl deg presset!!! Det er kun DU som bestemmer dette, samme hvor mye andre maser!!! [:)]

Og hormonene gir seg nok.... I hvert fall mine... Nå er jeg i så godt humør, at! [:D] joda, litt kort lunte av og til, men sånn generelt er humøret på topp!!! [:D]

Ja, nå trenger jeg en liten "svangerskapspermisjon" her..
fordi "arbeidsforholdene ble plutselig litt forverret" [8D]

Tar meg en pause og kommer kansje tilbake når jeg føler meg sterkere..[8|]
Må jo sove om natten også, da[;)]

Hehehehe.... Jeg har kun internett på arbeid, så jeg bruker arbeidstiden til dette... Fyyy...!!! [:)] men da er det jo stopp kl.16 hver dag, og "fri" i helgene. Det er deilig! Forstår ikke at dere ikke blir tullerusk i hodet av å kikke på dette hele tiden! [:D]

forstår deg godt fiorelina [&o] du kjem nok sterkere tilbake tenker eg[:)]

takktakk [:)] når helsa blir bedre, tenker jeg[;)]

Det var kjempekoselig å møte Iza, ja.. en generøs og tålmodig dame, absolutt [:D]

takk det samme fiorelina[:D]

ORIGINAL: millemax

FIORELINA:
jeg håper virkelig ikke du slutter som moderator bare fordi det ikke passer enkelte her inne på forumet????

klem...

signerer den!

signerer stardust[:)]

ORIGINAL: millemax

FIORELINA:

klem...

Det var nok krangelen de siste døgn som fikk begeret til å renne over for meg, ja, og en haug med "søppel-pm" fra folk som var uenige i hvordan jeg gjorde jobben..
Nevner ingen navn av prinsipp!

Nå er jeg bare sliten, og har veldig vondt i rygg og nakke, trenger rett å slett litt "sykemelding" for å komme til hektene igjen.. Har heldigvis ingen inntekt på dette som jeg har blitt avhengig av, så det er jo ikke noe problem for meg sånn sett å ta litt ferie..

Håper jeg er velkommen tilbake i jobben når jeg er klar for det.
(ikke at jeg bare er velkommen av de som bestemmer det, da, for det vet jeg jo at jeg er,
men at dere med-medlemmer også vil ha meg tilbake når tiden er inne)

skjønner veldig godt at du ble lei...

du får ha god bedring da, og ta godt vare på deg selv og den lille....[;)]

SIGNERER MED GLEDE!

signerer den jeg å[;)]

takktakktakk, jenter
Alle gode ønsker mottas med STOR takk

Signerer Godhjerta jeg!! Lykke til videre Fiorelina.. Kommer til å savne deg som moderator.. Håper du kommer tilbake med frisk mot[:D]

Back
Topp