Fiorelina

mallu

Betatt av forumet
[:D][:D] Æ fant ut at vi har på samme dagen termin!!! Det er kjempe kult!!![:)] Har du det bra? Kjenner du bevegelser? det gjør æ, hvar dag nu! Masse masse lykke til!!![:D] SÅ SPENNANDES!

Jeg HADDE termin 17.. men ble flytta EN dag på UL ;) å jeg har dagen etter deg nå, da [8D]

Bevegelser ja.. tja.. merker bare noe som minner om kvalmen (som jeg ble ferdig med for ca 3 uker sia [:'(]) .. bare sånn "ulmefølelse"..

vet ikke hva som er babyen og hva som er den merkelige kroppen min, jeg [8|]

Ellers har jeg hatt mye sånne "voksesmerter" - intense smerter når ting strekker på seg..[:(]

Okei da [:D] Fint likevell! Håper du får det fint. artig! [:D]

Nydelig navn på ettåringen din, forresten! [:D]
Emma Susanna -kjempefint navn![:D]

La også merke til bildet av magen din her om dagen.. føler meg som en flodhest i sammenligning.. er redd babyen min skal bli kjempestor og VANSKELIG å få ut. -men, trøster meg med at de vokser i så forskjellig tempo..[;)]

Takk, takk, syns ho pia mi e også så nydelig, at fint hvis navne er det samme.[:D] Og så va det en dame som sa til mæ i går at:" e du bare halvveis og så stor mage! Den kommer til å bli kjempe stor!" Du kan trøste dæ med det [;)] Det vokser nok hver sin tempo, d tror æ og. Æ leste i babyboka til ho Emma, da va æ rund uke 22, 23 før æ va sikker at det er babyen som beveger seg i magen... Så å vite sikkert på første gang tar nok tid.

Back
Topp