Fiorelina...

for å slippe å gjenta det - skulle vel heller svart det på denne tråden enn på den andre[8|]:

Vel.. jeg ER skikkelig lei det maset deres, men de gjør vel bare jobben sin..
Iallefall - er de ikke fornøyd neste uke så må jeg få gjort noe mer effektivt enn å
"bare fortsett som jeg gjør nå"   - slik de pleier å be meg om..
For jeg klarer ikke dette vektpresset lenger

- har hatt det gjennom hele svangerskapet også, motsatt vei -og med meg selv
- fordi jeg er overvektig - vekta har ikke vert MIN venn på noen år, kan du si
*sukk*

eh - sorry - ikke meningen å kuppe denne tråden

Uff....jeg syns så synd på deg fiorelina! Er jo vanskelig nokk å bli mor for føste gang og ha masse hormoner etter sv.skap og fødsel rasende i kroppen!
Så må du hanskes med tåpelige helsesøstre og vekt-mas!!!
De burde heller støtta deg og hjulpet deg i stedet for å motarbeide deg...

Og jeg sier det igjen, nå har jeg aldri møtt deg, men jeg synes allikevell at du er en kjempekoselig jente, en go mor som virker håpløst "forelsket" i sin lille junior og du prøver så godt du kan!
... og jeg synes det er bra nok jeg!

stoooor klem til deg og tuuusen takk for at du er her inne og holder oss med selskap, både når dagene er gode og når dagene er verre!

Ole Martin har låge på den nederste streken hele tiden om han gjør det nå er jeg litt usikker på.
Men han fuller sinn egen kurve og det har de vært kjempe fornøyd me.
Liker ikke hvis den flater ut eller går ned.
Så fuller han sinn egen så drit i den kjeringa [:@][:'(][;)]

ORIGINAL: Linni

Ole Martin har låge på den nederste streken hele tiden om han gjør det nå er jeg litt usikker på.
Men han fuller sinn egen kurve og det har de vært kjempe fornøyd me.
Liker ikke hvis den flater ut eller går ned.
Så fuller han sinn egen så drit i den kjeringa [:@][:'(][;)]

Han ligger ikke PÅ den nederste streken.. han ligger under den[8|]
Men streken til JR følger jo samme retning som de andre, da.. bare at JR's vektøkning begynte litt for seint, så han ligger litt etter..
Er ikke mange babyer som er 10 uker før de blir 4 kg, da[8|] - særlig ikke når de er født til termin[:-]

ORIGINAL: Chill24

Uff....jeg syns så synd på deg fiorelina! Er jo vanskelig nokk å bli mor for føste gang og ha masse hormoner etter sv.skap og fødsel rasende i kroppen!
Så må du hanskes med tåpelige helsesøstre og vekt-mas!!!
De burde heller støtta deg og hjulpet deg i stedet for å motarbeide deg...

Og jeg sier det igjen, nå har jeg aldri møtt deg, men jeg synes allikevell at du er en kjempekoselig jente, en go mor som virker håpløst "forelsket" i sin lille junior og du prøver så godt du kan!
... og jeg synes det er bra nok jeg!

stoooor klem til deg og tuuusen takk for at du er her inne og holder oss med selskap, både når dagene er gode og når dagene er verre!

Når en snakker om koselige jenter... DU er en!![:D]
Tusen takk for oppmuntringen[:)]

Julian lå også under streken, helt til jeg begynte med tillegg. Da spratt han opp på streken! [:D] Så da var d tydeli at d var melka mi som ikke var noe tess...[:'(]
Håper d ordner seg for deg,slik at du kan slippe å stresse med dette og heller nyte JR til fulle!
Klem![;)]

JR får tillegg også, han, men ikke mye spretting på vekta, nei.. [:(]

[8D]Selv om han ligger og spretter endel på gulvet.. Skikkelig aktivitet på han, ja[:D]

Kan ikke skjønne det har noe å si om han er blid og fornøyd...
Når må du tilbake å veie nå da!?[8|]

Back
Topp