Fiorelina...

Lucki83

Gammelt medlem
VIP
Hva syns de om vekta til JR på helsestasjon nå da!?[8|]
Så inne på "veiinga" vår at han hadde lagt på seg 180g på en uke...
Og det er jo bra det da!!![;)]

Ja, det er en uke sia - og da var de så fornøyde at jeg fikk "fri" fra helsestasjonen i 1 1/2 uke (mot 1 uke normalt)[;)]
så nå skal han ikke veies før mandag[:D]
Håper alt er bra da også - så jeg slipper det stresset med veiinga hele tia - DET er sånt en mister melka av, altså!![8|]

Tusen takk for at du spør - godt når noen bryr seg[:)]

Bare hyggelig du!!![;)]
Så det som sagt inne på veiie lista,og tenkte det måtte være noe galt med de på helsestasjon din om de ikke var fornøyde da!
Håpe han har gått opp tilsvarende til mandag da...[:)]
Bør jo iallefall da være over 4kg!!![:D]

Hehe, ja, når det for en uke siden bare var 20g om å gjøre, så[;)]

ORIGINAL: Star83

Hva syns de om vekta til JR på helsestasjon nå da!?[8|]
Så inne på "veiinga" vår at han hadde lagt på seg 180g på en uke...
Og det er jo bra det da!!![;)]

Veiing igjen i morra
- gruer meg litt..[:(]
For dersom han har lagt på seg for lite til at de er fornøyd, så vet jeg at jeg mister melka på ettermiddagen etter å ha vert der

- det har skjedd hver gang han ikke har lagt på seg nok[8|]

I dag har han hatt mye luftsmerter stakkars [:(]
spiser bare små måltider også - litt oftere enn ellers, men bare bittelitt om gangen[8|]

Håper han er gått opp nok!!!
*Tvi,tvi*[;)]

Takk!

Gi "rapport" i morra da!!!

Skal det[:)]

Hvordan har det gått i dag???
Håper han har godt opp en del da så du ikke blir så bekymra [;)]

Neida.. 260g på 12 dager - de er fortsatt ikke fornøyd..
[:(]orker snart ikke detta mer.. vi gjør så godt vi kan, men hver uke får vi høre at det ikke er godt nok[:(]

Er de ikke fornøyde med det!?[8|]
Hmmm...Synes det var helt ok vekt jeg,mer enn hva Emina legger på seg nå.
De legger jo ikke like mye på seg nå når de er større...
Uff,skjønner at du føler på detta- skal ikke være greit![:(]
Men er ikke jr fornøyd og slikt med det han får da!?
Han ser jo så herlig og blid ut...[;)]

ææææææææææ ikke fornøyd me det heller????[8|]
hu kan ikke vær helt go den helsestøstra de [;)]
Hvor mye ville hun at han skal gå opp da???
Ikke stress for mye med det hvis han har det bra. Unger sier i fra hvis de ikke får nok.

En trøste klem til deg.

Er hun helt riktig i hodet hun helsesøstra di eller??? Hun må jo skjønne det at får å få et gjennomsnitt må noen ligger godt over og noen godt under snittet. Nei vet du hva... så lenge JR virker fornøyd så skal du ikke stresse med dette. Må være kjempefrustrerende for deg. Masse trøsteklemmer herfra. Du er verdens beste mamma for JR, vennen[:)]

Han følger ikke kurven sin - gikk jo ned da han var åp sykehuset, og var treg til å ta igjen fødselsvekta - etter det har han bare vert litt under den kurven de lagde til han hele veien[:(]
Blir så sliten av alt maset om at han ikke legger på seg nok, blir motløs[8|]

Noen som vet hvor jeg kan få tak i en sånn vektkurve - så jeg kan følge med på det selv også?[8|]

Har du fått spedbarnsboka fra sandvik? Der er d iallefall en sånn vekstkurve! [;)] viss du ikke har den kan du bestille den gratis her på BV! [:D]

Ja, den har jeg jo TO av [;)]
fikk en fra BV da jeg sendte inn den lappen som var i den jeg fikk på sykehuset[8D]

hmm.. fant en på nettet også..

Altså, han ligger under 2,5 percentilen, da, for de som vet hva det betyr..
Er derfor de aldri er fornøyd med vektøkningen hans[8|]

Kjenner jeg blir skikkelig irritert når jeg leser om de hersens helsesøstrene dine. De har ikke sagt noe til meg og Alexander legger ikke på seg så utrolig mye.
Da søster`n kom til verden så la hu på seg rundt 50 g i uka. Noen ganger mindre og de sa ikke noe da heller.
 La meg komme opp til deg og kjefte litt. Tenk og ikke være fornøyd med det da.... Og gutten din som er så pen.
Hmmmm....

Back
Topp