~Fiorelina~

Linni

Forumet er livet
VIP
Gratulere med uke 37 i dag [;)]
Går det bra????

joda, går fint her..
Mye kynnere de siste dagene, men er bare litt støl i magen nå[;)]

har ikke kommet til på noen PC før nå - mye familie-greier og vil jo ha mest mulig tid med mannen min - han drar i kveld og kommer tilbake på torsdag..

-tilbake senere i kveld, tenker jeg.. nå skal jeg si hadet[;)]

Godt du har noen uker igjen da siden han blir borte noen dager [;)]

Ja, han blir borte noen dager nå...
og i Januar så er han her bare i helgene (og når jeg ringer og sier at NÅ må han komme - så kan han være her på 2-3timer)

Litt trist å ikke ha han her, men forstår jo at han må jobbe..

Jeg er hjemme hos foreldra mine - for jeg har valgt å føde på sykehuset på Stord istedet for store skumle KK i Bergen[;)]

Har du noen du kan ha med deg hvis han ikke rekker hjem??????
Hva jobber han med siden han er så mye borte??????

Mamma er jo her, da..
Og Min kjære kommer jo som sagt i løpet av 2-3timer -alt ettersom åssen det passer med første og beste ferja[;)]
(Stord er en ØY [8D], så han må jo reise med båt for å komme hit[;)])
Det skal nok gå bra. Er ikke HAN som må reise i jobben, altså - det er JEG som har valgt å reise hjemmefra for å føde..[;)]

Okay sånn å forstå [;)] Håper han rekker det iallefall sånn du får han med deg [;)]
Er det noen grunn til at du ikke vil føde i Bergen???

Har vel snakket litt om det før - jeg har vannvittig sykehusskrekk - derfor vil jeg føde på Stord som er et mindre sykehus og som har bedre tid til hver enkelt pasient.
- i tillegg til at de er veldig takknemlige for alle som vil føde der, fordi fødeavdelingen trues med nedleggelse dersom de ikke har nok fødsler i året[;)]

Greit du kan velge hvor du vil føde da [:D]
Så er det snilt av deg og støtte opp det lokala sykehuset sånn det blir flere fødsler.

Hehe.. det at jeg velger dem fordi de trenger flere fødsler er vel helst egoistisk, da.. vil jo helst bli behandlet som en prinsesse[;)] hihi..

Grugleder meg til fødselen - håper på å bli ferdig før barnedåpen til niesa mi
(det blir enten 7. eller 14. januar - er visst ikke helt bestemt ennå) så vi kansje kan være med der..
Elllers må jeg jo se ann formen, da for jeg har jo veldig lyst til å være tilstede - eldste niesa mi, vettu[;)]

Har lov å tenke sånn når man skal igjenom noe tøft [;)] hadde jeg og gjort.
men for meg er det ikke så mangen valg hvor jeg skal føde [&o]

Så gøy med dåp håper du får blitt med [:D]
Vi er blitt bed i 50 års dag den 13 (hvis en lørdag) men må se an formen litt til det.
Har barnar fri på han elste og hu lilla kan vi ta me men vet ikke helt jeg [8|]
Er bare 5 min å kjøre så kan vær vi stikker en tur å sier hei

Enten føde på KK (I Bergen) der de har 3600 fødsler i året eller på Stord der de har 600-650 fødsler i året.. hmm..
Var ikke noe vanskelig valg for meg.

Også med tanke på at på Stord har de kun EN fødeavdeling og den er ganske nyopppussa og fin - familierom og greier - men likevel tilgang til det en måtte trenge av smertelindring.
-i Bergen må en jo velge mellom "mykavdeling" eller smertelindring..[8|]

Da fatter jeg godt du vil føde på Stord. Høres kaos og ikkr myr gøy ut i Bergen.
Vet ikke helt hvordan det er her i Stavanger men jeg skulle få det akuratt sånn jeg ville sa de.

Sykehuset i Stavanger er faktisk mye av grunnen til min sykehusskrekk - det var DER jeg var innlagt for "graviditet" da jeg var 18år og jomfru [8|]..
Legene insisterte på å teste på ALLE tenkelige (og også for meg utenkelige) måter for å finne ut om jeg var gravid, selv om jeg nektet for at det var mulig..

De ville nok det beste for meg - og var kansje redde for et svangerskap utenfor livmora eller noe - (på grunn av smertene jeg hadde - krampaktige greier i magen) så de ville vel redde liv.. Men de hørte ikke på meg, og som sagt så sjekka de på ALLE måter - så jeg følte meg ganske så voldtatt etterpå[:(]

Unskyld- ikke meningen å skremme deg - men du ER jo Gravid, da [;)] - med meg så visste de ikke om jeg var det[;)] (Bare JEG som visste[;)])

Nå tuller du [8|] Hvordan pokker klarer de det. Forstår at du har fått skrekken etter dette.
Jeg har selv dårlig erfaring fra føden i Stavanger etter sist men har snakket med de og derfor fått bekjed om at jeg skal få det sånn jeg vil.
Bare håpe de står for det og at jeg slipper å be den jæ... raua som jeg hadde sist pelle seg bort. [;)]

Uffa - ikke meningen å ødelegge inntrykket ditt av sykehuset enda mer[8|]

-men denne gangen VET jeg altså at jeg er gravid, og det er jo ganske forskjell, da [;)]

Kan ikke ødlegge det mer en det de gjorde selv sist [;)]

Ha ha ha godt du vet det nå for det viser magen din og nå [;)]
Men jeg forstår ikke hvis du sier at du ikke er og ikke har hatt sex at de kan mene det da.
Men noen leger er jæ... sta. Har fått erfart det noen ganger i løpet av de 5 åra vi har hatt han lille.

Det er vel ikke alle 18år gamle jenter som tør å la verden vite om de ar hatt sex eller ikke - noen er vel redd for hva foreldra vil si.. tja.. uansett, mitt problem var vel at legene ikke trodde at jeg var en av de som faktisk ikke hadde hatt sex..

Sikkert ikke lett å være lege heller..

menmen..

gruer meg mindre og mindre til å dra på sykehuset for å føde, selv om jeg blir blek bare noen nevner noe som har med sykehus å gjøre.. nå VET jeg at jeg MÅ, liksom, og ikke søren om jeg føder hjemme- da vil jeg føle meg mye tryggere på sykehuset tross alt[;)]

Back
Topp