Fint vær rundtomkring?

Hanne79

Elsker forumet
Bare lurer for her var det UTROLIG stille i dag. Jeg er nå hjemme med jentene og nyter dagen på verandaen. Er ikke så varmt i dag, og jeg frøys ræva av meg i går, så da har vi kost oss hjemme idag. Nå sover jentene i vogna, så jeg tenkte meg en tur inn på rommet deres og rydde vekk litt klær. De vokser jo sååå fort. Må pakke vekk str 62.

Nei i dag har det ikke vært mye liv her [;)]
Jeg vasker klær for den stor gullmedalen sånn at vi har masse rent me oss i morgen og slipper å ha masse når vi kommer hjem.
I dag har nesten 20 grader i skyggen så her er det nydelig [:D]

Jeg må og pakke bort Stine Louise sine klær i 62 starta på 50 og nå er det 68 alt [&:][8D]
Hvor blir tiden av [;)]

Her er det kjempe varmt, 25 grader i skyggen...
Jonas har vært helt slått ut av varmen de siste dagene, han hadde feber i 39 i går kveld..

Så han koser seg nå i lekegrinda i bare bleia[:D][:D]

Skikkelig fint vær her også. Har sittet ute på barseltreff og kost meg.
Klemmer

Her er det 23 varmegrader i skyggen!!!! Deilig!!! Jeg vil også bade!!!!!!!!![;)]

I dag har det vært kjempe kalt....brrrrr
 Tenk at gutten min har bynt delvis å bruke str 74... han er lang gutt...

Ikke noe fint vær her, 8 grader å regn, og maaasse vind. Ikke noe kos. Men vi har jo hatt et døgn med fint vær siste måned så vi skal vel ikke klage....

Har begynt på 68 her også. Men det er bra forskjell på størrelsen på klærne. Noe 62 passer kjempebra, mens noe er for smått[:'(]

Ja det er nyydelig sommervær her!! Så det blir ikke så mye babyverden nå for tiden...

Her er det nydelig vær.. JR nyter været, og er blitt veldig glad i mat!

ORIGINAL: Star83

Om fredagen var vi på stranda vi!!!
(Ferskvann da...Var 21 grader!!!)[:)]

-åååå Det så herlig ut!!!!![:D][:D][:D][:D][:D]

Back
Topp