fint sengetøy....

Dollface skrev:

LittleMonkey skrev:
Google "little baby in the zoo, sengesett". Jeg har det i nøytrale farger. Det er dyrt, men utrolig fint!

700 spenn!!! Erru gæren!! Gubben hadde skutt meg.. :S

(Men det var fint da :D)

Jesus, sååå dyrt ? Jeg har vognsettet, det kostet femhudreognoe i 2009. Elsker det sengesettet, det er utrolig godt stoff og er såååå fint :D men hvis din mann fyrer av skytevåpenet er det kanskje like greit å sjekke busk først ;) blir ikke du rik i juni da? ^^

LittleMonkey skrev:

Dollface skrev:

LittleMonkey skrev:
Google "little baby in the zoo, sengesett". Jeg har det i nøytrale farger. Det er dyrt, men utrolig fint!

700 spenn!!! Erru gæren!! Gubben hadde skutt meg.. :S

(Men det var fint da :D)

Jesus, sååå dyrt ? Jeg har vognsettet, det kostet femhudreognoe i 2009. Elsker det sengesettet, det er utrolig godt stoff og er såååå fint :D men hvis din mann fyrer av skytevåpenet er det kanskje like greit å sjekke busk først ;) blir ikke du rik i juni da? ^^

Den rikdommen har han dessverre omrokkert på... *sukk*
Han var ført opp med ca 450.000 for lite i inntekt nemlig.. såeh da var jo jeg plutselig hovedforsørger og blablabla..
Lander vel på 10-15 et sted, men han står ute og sager og skrur opp de pengene as we speak.. (Ny veranda og trapp og gulv på barnerommene.. hurra..) samtidig har jeg begynt et ikkefulltsåbilligsengeteppeprosjekt til guttungen.. garn til den nette sum av 74 kr nøstet... og jeg skal hekle et teppe til en 90*200 seng....

Æsj, kjedelig ! Men ny veranda osv er ikke så gærent det da :) så flink du er, jeg hadde aldri orket å skulle lage noe så stort :p det blir nok et dyrt teppe, men så gøy med ting man har laget selv da. Jeg er veldig stolt av babyjakka jeg, føler jeg har vært dødsflink :p det ble jo to, den ene litt bedre enn den andre :)

Back
Topp