fint ikke sant #bilde#

sif

Elsker forumet

ble så fornøyd med dette over senga til snuppa[:D]

Nydelig![:D]

ORIGINAL: Kattepus

Fantastisk fint!!

[:)]

Åå, så fint!!  Hvor har du fått tak i det?

ser det er så mange som har fått dilla på denne setningen. Var det etter at jeg fant det skiltet på e-bay (i november eller noe), eller begynte folk før det..? Har liksom ikke sett det før, mens nå bruker "alle" det..
morsomt da.

hihi, ok.
Den er jo kjempefin da. Har bestilt et skilt jeg også så..[;)]

ORIGINAL: Lillegulljuni09

KJempefint..

Regner med at det er sjablonger, hvor har du fått tak i de?

Ja, finnes det en "sjablongside"?

jeg kjøpte det på ebay. var bare å klistre det på og dra forsiktig av papiret. festet seg ikke så lett som jeg trodde, men med litt pirk ble det bra. har lyst på noen ord over senga våres også, men skal pusse opp litt først.

Hei![:)]Den var nydelig!Prøvde å bestille fra ebay jeg også,men fikk ikke til å bestille fra norge!Er det noe jeg gjør feil kanskje?!Håper noen kan hjelpe meg,for jeg MÅ bare ha en sånn!Var så nydelig![:)]*sniker meg stille ut igjen*

ORIGINAL: Kattepus

Fantastisk fint!!

ORIGINAL: ~tyren~

Hei![:)]Den var nydelig!Prøvde å bestille fra ebay jeg også,men fikk ikke til å bestille fra norge!Er det noe jeg gjør feil kanskje?!Håper noen kan hjelpe meg,for jeg MÅ bare ha en sånn!Var så nydelig![:)]*sniker meg stille ut igjen*
   Dytter på denne jeg,håper noen kan svare meg[:)]

Dytter på denne jeg,håper noen kan svare meg[:)]
Beklager,fant ut av det selv![;)]

Back
Topp