Fint hus? :D

Smaken er som baken, delt i to [:D]

Woooow, for en sum på et oppussings-prosjekt 

Fint pr i dag? Ehh, sikkert for noen... [8D][:D] Men! Med rikelig med oppussing blir nok det der en flott bolig [:)]

Seriøst, så synes jeg det er et sabla fint hus med fin hage osv. Men synes slettes ikke det er fint inne. Men hadde gjerne kjøpt det, både jeg og sambo vil ha et oppussingsobjekt, så da passer det fint. Kunne sikkert blitt vanvittig fint om noen år!

Jeg luuurer på hvem i all verden som har bodd der før?? Hvordan har de klart det?

Jeg hadde blitt enda mer SNÅL om jeg skulle omgitt meg med alle de tapetene, formene og fargene dag etter dag [8D]
Er visst visningsstorm på det huset, for "alle" vil inn og se på tapethuset. Til og med gulvet er tapetesert enkelte steder[&:]

Er nok faktisk noen som liker det retro.. Men for min del hadde det der blitt ett dyyyyrt oppussingsobjekt[8D]

ORIGINAL: Delgado

Er nok faktisk noen som liker det retro.. Men for min del hadde det der blitt ett dyyyyrt oppussingsobjekt[8D]

'
Enig!
Utrolig hva man kan ta for beliggenhet[8|] Jeg likte uteplassen, men der går grensa[:)]

OMG!!! FOR noen blomstrete tapeter!!
De første bildene av stua og gangen syntes jeg faktisk ikke det så så verst ut, for liker litt retrostil.
Men det ble jo bare verre og verre![:D][:D]

Haha, nei, må bare le! Hvem kan bo i noe sånt??! [8|][8D]

Jeg liker at det er et eget syrom [:)] Der kan man sy gardiner som matcher den delikate tapeten

Fantastisk! heeh... likte spesielt godt badet [:D] men da jeg bladde videre så jeg jo at det var flere rom som kunne trengt seg en shinings...

ORIGINAL: Almasmamma

De første bildene av stua og gangen syntes jeg faktisk ikke det så så verst ut, for liker litt retrostil.

Hehehe, ja det tok jo bare heeelt av....[8D][8D] Å fysj for en pris....[:-][:'(]

ORIGINAL: Pirisjura

ORIGINAL: Almasmamma

Hehehe, ja det tok jo bare heeelt av....[8D][8D] Å fysj for en pris....[:-][:'(]

Haha, prisen glemte jeg vekk å se på - hadde nok med disse nydelige bildene! [:D]
Men tror, og hååper, at ingen er dumme nok til å kjøpe det for den prisen der! [8|] Da må det i så fall være et heidundrende bra strøk! [:D]

Voldsom pris syns jeg! Absolutt alt for mye å gjøre der etter min smak! [:)] Det badet er nok til å gi epilepsianfall [:D][:D]

ORIGINAL: LilleNasse

Voldsom pris syns jeg! Absolutt alt for mye å gjøre der etter min smak! [:)] Det badet er nok til å gi epilepsianfall [:D][:D]

Hahaha[:D][:D]

Back
Topp