fint eller... ??

jeg syns det er kjempe søtt når baby jenter har hull i ørene.[:)]

får jeg jente kommer jeg sikkert til å gjøre det .

synes ikke babyer skal ha hull i ørene jeg faktisk.. kan iallefall vente til de blir tre fire år og har en mening om det selv...

Jeg fikk hull i ørene da jeg var 3 år og samme gjorde lillesøster...Nå syns ikke jeg det gjør vondt og om det blir sånn så skal jeg ikke se bort i fra at dattera mi får hull i ørene like tidlig. Det er en så lav smerte som forsvinner på 1sek og har sett flere barn fått det uten å blunke med øynene engang.

Men har jeg ei datter med allergier så står jeg over...

Fikk også hull i ørene tidlig, var vel to år. Er neimen ikke sikker på hva jeg synes om det på babyer. Tror selv at jeg vil vente til hun begynner på skolen, var en fin begynne på skolen gave. Men det er da pent da.

jeg har aldri sett det, men det er ikke noe jeg selv ville gjort uannz..

Jeg vil hvertfall vente. Fikk selv hull da jeg begynte på skolen. Men å ta hull i øret på bitte små babyer, er feil syns jeg!

som frisør må jeg si at første gang jeg skulle ta hull i ørene på en baby var det litt mot min vilje. Men det er jo utrolig søtt da det er ikke til å komme bort fra.

er ikke de små babyene søte nok om vi ikke skal pynte dem med smykker da?? Jeg har hull i ørene selv, og tok dem når jeg begynte på skolen, men da var det fordi jeg hadde lyst på selv.

Skal ikke blande meg i hva andre gjør, men personlig ville jeg ventet til barnet selv ba om det.

ORIGINAL: Heidi82

Hva synes dere om å ta hull i ørene hos babyer? Er det fint eller helt vanvittig??[8|]

Jeg syntes det er helt tull å ta hull i øret hos en baby..Må jo tenke at øret vokser sammtidig som barnet da..Så når hun blir stor så er øredobben langt oppe på øret..Ikke særlig fint spør du meg..
God smaken er som baken..Delt i 2 [:D]

Tvillingjentene mine fikk øredobber når de var ca fire år. Å ta hull i øre på¨babyer er kun egen tilfredstillelse. Rett og slett egoistisk gjort.

jeg fikk hull i ørene når jeg var to år. venninden min tok hull i ørene på datteren når hun var 2 måneder, men hun bodde i usa da.. tror ikke de gjør det på så små her...

Jeg syns det ser veldig pent ut, mange av venninnene mine har gjort det på sine små. Jeg tror jeg ville vært redd for at de skulle få øredobbene i halsen [8|]

Babyer har jo ingen formening om hull i ørene...Stakkars barn,ha hull i øra fordi foreldra vil det![8|]
Nei,syns nok barna skal være store nok til å ville spørre om det selv- Tulla vår er nå 3år og aner nok ikke hva hulle i ørene er engang...

Jeg syntes det er litt søtt med hull på jentebarn, kanskje over ett år.. Men jeg vil aldri gjøre det på mitt barn!!

jeg tar hull i ørene på barn .vi har en nedre aldergrense på 5 år.syns det og er tidlig.jo tidligere en tar hull i ørene på barn desto lettere er det å få allergi selv om utstyret er allergivennlig.hvis det er allergi i familien anbefaler vi å vente til ungene er 7-10 år.

Jeg fikk hull i ørene på 5 års dagen min. Det var onkelen min, som da var 17 som tok meg med, han skulle ha et hull selv og spanderte på meg oxo. Han hadde ikke sakt noe til mamma og jeg hadde ikke begynt og tenke på det selv en gang.

Men mamma ble ikke så veldig sint da. Hun hadde tenkt og gi det til meg året etter på uanz.

Syns det er litt søtt med pynt på de små, men ikke før de er rundt 1-2 år.

Kommer ikke selv til og gi ungene mine så tidlig. Nå venter jeg gutt da, og selv om jeg synst det er fint med en dobb på gutta og faren har det, så syns jeg han skal få velge selv om han vil ha det.

tenker nå litt på om hva hvis de får tak i ringen og drar skikkelig til... auauau...[&:][:o]

Back
Topp