Finnes ingen gravidbukser i størrelse 48 ?

Miss-babysyk

Forelsket i forumet
Jeg er helt fortvilet og har ingenting å ha på meg annet enn joggebukser og evt skjørt/tightser som begynner å sige med en gang eller gnisse mellom beina.
Prøvde bestille fra bittens på nett men buksa ej fikk var horribelt stygg og ikke annet enn en tights i dongerifarge.
Mammabuksene på h/m går jo ikke lengre enn til 46.
Vet noen om andre nettbutikker med anstendige mammaklær? evt en butikk på sunnmøre eller lillehammer som eg skal til på fredag?

Finner heller ikke mange buksene. De på h&m som var brukendes, har de slutta med i 46 også nå, jeg fikk heldigvis tak i to (i samme farge). Jeg bare krysser fingrene for at jeg ikke må et nr opp i str, for da ser jeg det blir enda verre problem.

Tror virkelig ikke klesprodusentene at de som er over str 44 ikke får barn?!!

www.mamalicious.no
Usikker på hvilke størrelser der er på bukser da jeg kun har bestilt en kjole derfra.
Tips: om noen finner noe der, registrer dere som meldem først og vent en dag med å bestille. Da vil det komme en rabattkode på mail :-)

Finnes der mer klær i selve butikken enn på nett vet du det? på nettsiden fantes bare 1 bukse o_O

De hadde i alle fall en ekstra olabukse i butikken, selv liker jeg den sorte som også er på nett bedre. Ingen stramming på magen :-) Den andre har litt hard midje om jeg kan si det sånn.

Sniker fra januar, jeg bestilte fra ELLOS, var flere å velge mellom der:)

Back
Topp