Ble fortalt om en morsmelkerstatning som koster 400kr på apoteket. Finnes det? I såfall er det nesten det verste jeg har hørt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
592kr å fysøren, glad jeg slapp unna den hvertfallhttp://www.apotek1.no/produkter/neocate-lcp-pulver-400g-876122p
Den er for allergikere. De som trenger det får det på blå resept.
Jeg også. En av mine var faktisk så allergisk, men jeg ammet heldigvis. Helt gratis.592kr å fysøren, glad jeg slapp unna den hvertfall
Ikke alle som kan amme, og da dekker heldigvis staten slik mme helt gratisJeg også. En av mine var faktisk så allergisk, men jeg ammet heldigvis. Helt gratis.
Ja, det er veldig bra.Ikke alle som kan amme, og da dekker heldigvis staten slik mme helt gratis
Ja der er noe sånt.. Men det er som det blir sagt over her for allergikere.Ble fortalt om en morsmelkerstatning som koster 400kr på apoteket. Finnes det? I såfall er det nesten det verste jeg har hørt
ammet jeg også, men min ville ikke legge på seg så måtte ha litt mme i tillegg fra o var 3mndr, la ikke på seg da heller , men etter 3-4måltider med fastføde og fram til ho var10mndr så måtte vi på masse ekstraveiinger, ho fulgte kurven sin og alltid vært tynn og spretten. så tilslutt ga hs opp og skjønte ho var bare en liten friskus som hadde høyforbrenning. er fremdeles frisk og rask og er nå 3årJeg også. En av mine var faktisk så allergisk, men jeg ammet heldigvis. Helt gratis.
Ikke alle som kan amme, og da dekker heldigvis staten slik mme helt gratis
Bare for den som trenger spesial, ikke vanlig mme.Er det sant? Det skulle jeg ha visst... Kunne ikke amme mine 4, så har brukt mye penger på mme... Ikke det at de ikke er verdt det, men om man kunne fått det dekket, er det jo litt "kjipt" å hatt de utleggene...
Bare hvis de er allegisk mot vanlig mme ikke ellersEr det sant? Det skulle jeg ha visst... Kunne ikke amme mine 4, så har brukt mye penger på mme... Ikke det at de ikke er verdt det, men om man kunne fått det dekket, er det jo litt "kjipt" å hatt de utleggene...