finnes det

Frk. StrikkePinne

Gift med forumet
sjokoholavrusningsklinikker?![8|]

.. Gu' så avhengig jeg har blitt av sjokolade! Sist jeg var på vekta hadde jeg tatt av meg rundt 13 kg tror jeg og hadde da ca. 12 kg igjen til jeg veier det jeg veide før jeg ble gravid. Har jo sikkert lagt på meg igjen nå [&o] Faen da..! Men snart en vakker dag (som sikkert blir aldri) skal jeg begynne å trene og slitte å spise så mye sjokolade![:D]

Jeg som nesten ikke likte sjokolade før en gang[8D]

Skulle ønske det fantes ja. Skjønner så godt hva du mener. Men er ikke bare det jeg har blitt avhengig av da... Cola og andre søte ting også... Kommer ikke i mål på denne måten nei...Må¨vel bare satse på at det er en overgangsperiode[8|][8|]

Snakk om sola..Nå måtte jeg finne fram kokesjokoladen i kjøleskapet[8|][8|]

Haha.. Colaen går greit.. Drikker 1 boks/glassflaske om dagen eller 2.. Før så var det godt over 1,5 liter ;P Kan også gå noen dager uten Cola.. syns noen kan starte en sjokoholavrusningsklinikk ;P Det høres utrolig tøft ut ;P

ORIGINAL: bettand

Snakk om sola..Nå måtte jeg finne fram kokesjokoladen i kjøleskapet[8|][8|]

Jeg var å henta opp fra fryseren for noen timer siden ;P Var en halv langpannekake som jeg hadde delt i 4, så nå har jeg spist en sånn ;P Blæh... ;P

ORIGINAL: Celin Marie

Gi beskjed hvis du finner en sånn klinikk, så blir jeg med på innleggelse[8D][:D]

Will do [;)]

Tror jeg kunne trengt ett opphold der jeg også!!! [&:] 

ORIGINAL: Celin Marie

Gi beskjed hvis du finner en sånn klinikk, så blir jeg med på innleggelse[8D][:D]

Back
Topp