Samme herOi, jeg har visst vært heldig dabare fornøyd, handlet masse der..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herOi, jeg har visst vært heldig dabare fornøyd, handlet masse der..
Signerer denne. Handler aldri der igjenIngridshjem
Fordi hun aldri svarer og man får ikke varene eller meget forsinket etter mye mas :/
Samme her :-O Men opplever det og med PostNord til tider. Havner på det minst logiske stedet i forhold til hvor jeg bor.Har ikke noen steder jeg ikke bestiller fra, men er veldig utilfreds med Posten Norge... Uansett hva og hvor jeg bestiller fra, greier ikke post(u)vesenet å levere til ett av de to nærmeste kontorene mine. De slenger pakkene rundt om i nabobydelene som om de tror jeg bare kan gå hvor som helst. Makan til uprofesjonelt opplegg.
Jeg har blitt lurt en gangHandler ikke mye på nett. Syns det er skummelt.![]()
Det er ikke det altsåHandler ikke mye på nett. Syns det er skummelt.![]()
Ellos. Makan til kundeservice skal man lete lenge etter. Første gang jeg satte meg ned å sendte klage til ledelsen. Og fikk ikke en dritt tilbake.
Om de så gir bort ting gratis, hadde jeg ikke villet ha!
Så mountain buggy. Som sender ut vogner til butikkene, de VET er feilproduksjon! Så kunden må så sende tilbake vogna til butikken, så må de ta det med mountain buggy, for så å sende ny til butikken, for så å sende til meg..
Hva F liksom.. Lille har jo vokst ut av baggen før alt det styret er ferdig..
Jo, for lommeboka.Det er ikke det altså![]()
Hender jeg dropper å bestille fra en nettbutikk kontra en annen som har samme vare, pga de bruker postnord. Opp til nord tar det tid å frakte pakker. Men generelt tar det ikke to uker for posten å få det til nord norge.Samme her :-O Men opplever det og med PostNord til tider. Havner på det minst logiske stedet i forhold til hvor jeg bor.
Haha. Unnskyld at jeg ler, men det er jo litt morsomtHender jeg dropper å bestille fra en nettbutikk kontra en annen som har samme vare, pga de bruker postnord. Opp til nord tar det tid å frakte pakker. Men generelt tar det ikke to uker for posten å få det til nord norge.
Det gjør det tydeligvis for postnord. Hver eneste gang
Hihi. Man skulle ikke tro det er så langt. Men postmessig og fraktetid skulle man tro det var andre siden av jordaHaha. Unnskyld at jeg ler, men det er jo litt morsomtOg du sier det på en festlig måte. Norge er ikke så langt, at de kan bruke så lang tid altså. Det er jo latterlig :-O
Ja men ikke skummeltJo, for lommeboka.
Helt sykt hvor lang tid det tar å få pakker nordoverHihi. Man skulle ikke tro det er så langt. Men postmessig og fraktetid skulle man tro det var andre siden av jordahar fått pakker fra england med dhl før pakker fra oslo som er sendt samtidig
![]()