finnes det flere frivillige i Ammehjelpen her?

-ftwx-

Forelsket i forumet
Augustlykke 2015
Venter spent på pensum!!
Og er klar for prøven (har lest på den over nett)

Er det mange som tar kontakt med deg?

Hvordan kommer enn i kontakt med frivillig ammehjelper? Greit å vite om jeg slitter med amming;)

Hva innebærer denne jobben egentlig? Telefonkontakt, hjemmebesøk?

Dytt :-)

Man kan velge om Mn ønsker å bli kontaktet via telefon eller mail. Gå inn på ammehjelpen :)
Jeg er nå halveis i pensum boka. Går litt tregt med andre studier ved siden av. Men veldig spennende. Og så er det bra ift at det er relatert til min utdanning :)
Vet at noen sykehus sier man skal kontakte ammehjelpen hvis det er spørsmål.
Dette er en frivillig organisasjon, så om du ikke vil bli en veileder så støtt gjerne med en liten pengegave:)

Hvordan kommer enn i kontakt med frivillig ammehjelper? Greit å vite om jeg slitter med amming;)

Gå inn på ammehjelpen, så finner du en liste over personer du kan ringe/maile. Du kan velge om du ønsker å ta en i nærområdet eller ikke:)

Jeg er Ammehjelper! :) Veldig givende synes jeg. Flott at du ønsker å bli det, vi trenger flere! :) Jeg svarer bare på e-post, får ca 1 e-post i uka (men det blir gjerne flere oppfølgingsmailer for hver henvendelse da). Fint å kunne dele opparbeidet kunnskap og erfaringer med andre som trenger det :)

Jeg er Ammehjelper! :) Veldig givende synes jeg. Flott at du ønsker å bli det, vi trenger flere! :) Jeg svarer bare på e-post, får ca 1 e-post i uka (men det blir gjerne flere oppfølgingsmailer for hver henvendelse da). Fint å kunne dele opparbeidet kunnskap og erfaringer med andre som trenger det :)

Flott det finnes noen som dere;)

Back
Topp