Tittelen sier vel alt... Noen som har tips om andre, gode puter?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tittelen sier vel alt... Noen som har tips om andre, gode puter?
Kjøper gjerne masse ting brukt, men akkurat pute til å ha i senga (selv om trekket kan vaskes), det får jeg ikke til...Finnes mange bb hugme på Finn![]()
Noe liknende har jeg også vurdert...Jeg har rullet sammen en gammel dyne og sydd trekk til. Gjør jobben helt greit og kostet ingen ting.
Den fra doomo, hvorfor blir den slapp i fisken? Og ser nå at den ligger til rundt 900 på nettet, hva kjøpte du din for? Ser at den finnes i flere størrelser til forskjellige priser forresten...Det finnes ørten
Jeg har en fra Doomo, som jeg var veldig fornøyd med, bortsett fra at den ble litt for laus i fisken om det var lenge siden siste vask (og det var noe herk å få av trekket for å vaske det).
Jeg har også prøvd en cozyfix, og den var også veldig bra, men ganske annerledes. Veldig god for akkurat amming, la babyen hvile på, men det jeg likte bedre med doomoen var at den også var god å ha som støtte bak ryggen ved liggende amming og sånt.
Men jeg vurderer å prøve IKEA sin, jeg.. Den kjentes høy og fast og fin ut.
Jeg ville aldri kjøpt en bbhugme til fullpris ihvertfall, det er sykt mye penger for en pute. Jeg har prøvd en venninne sin, og den var virkelig ikke så fantastisk at det rettferdiggjorde prisen. Doomoen min kostet en fjerdedel, og den likte jeg bedre.
Se på finn, og på salg. Nå er det litt lenge til neste black friday, men den dagen sparte jeg mangfoldige tusenlapper på babyutstyr.
Den fra doomo, hvorfor blir den slapp i fisken? Og ser nå at den ligger til rundt 900 på nettet, hva kjøpte du din for? Ser at den finnes i flere størrelser til forskjellige priser forresten...
Cozyfix, er det bare ammepute eller også en gravidpute?