Finnes det andre (billigere) gravidputer enn bbhugme?

Prøveliten

Elsker forumet
Himmelbarn
Julikulene 2020
Junilykke 2022
Tittelen sier vel alt... Noen som har tips om andre, gode puter?
 
Har fra eBay
Fornøyd tidligere, men etter å ha prøvd bbhugme ... kan ikke sammenlignes og jeg elsker bbhugme. Uansett gravid eller ikke. Verdt pengene
 
Jeg har rullet sammen en gammel dyne og sydd trekk til. Gjør jobben helt greit og kostet ingen ting.
 
Det finnes ørten ;)

Jeg har en fra Doomo, som jeg var veldig fornøyd med, bortsett fra at den ble litt for laus i fisken om det var lenge siden siste vask (og det var noe herk å få av trekket for å vaske det).

Jeg har også prøvd en cozyfix, og den var også veldig bra, men ganske annerledes. Veldig god for akkurat amming, la babyen hvile på, men det jeg likte bedre med doomoen var at den også var god å ha som støtte bak ryggen ved liggende amming og sånt.

Men jeg vurderer å prøve IKEA sin, jeg.. Den kjentes høy og fast og fin ut.

Jeg ville aldri kjøpt en bbhugme til fullpris ihvertfall, det er sykt mye penger for en pute. Jeg har prøvd en venninne sin, og den var virkelig ikke så fantastisk at det rettferdiggjorde prisen. Doomoen min kostet en fjerdedel, og den likte jeg bedre.

Se på finn, og på salg. Nå er det litt lenge til neste black friday, men den dagen sparte jeg mangfoldige tusenlapper på babyutstyr.
 
Det finnes ørten ;)

Jeg har en fra Doomo, som jeg var veldig fornøyd med, bortsett fra at den ble litt for laus i fisken om det var lenge siden siste vask (og det var noe herk å få av trekket for å vaske det).

Jeg har også prøvd en cozyfix, og den var også veldig bra, men ganske annerledes. Veldig god for akkurat amming, la babyen hvile på, men det jeg likte bedre med doomoen var at den også var god å ha som støtte bak ryggen ved liggende amming og sånt.

Men jeg vurderer å prøve IKEA sin, jeg.. Den kjentes høy og fast og fin ut.

Jeg ville aldri kjøpt en bbhugme til fullpris ihvertfall, det er sykt mye penger for en pute. Jeg har prøvd en venninne sin, og den var virkelig ikke så fantastisk at det rettferdiggjorde prisen. Doomoen min kostet en fjerdedel, og den likte jeg bedre.

Se på finn, og på salg. Nå er det litt lenge til neste black friday, men den dagen sparte jeg mangfoldige tusenlapper på babyutstyr.
Den fra doomo, hvorfor blir den slapp i fisken? Og ser nå at den ligger til rundt 900 på nettet, hva kjøpte du din for? Ser at den finnes i flere størrelser til forskjellige priser forresten...

Cozyfix, er det bare ammepute eller også en gravidpute?
 
Jeg har både BBhugme og Doomo. Doomo ammepute anbefaler jeg med tanke på pris. Og den er fin og krølle slik som man vil ha den mellom beina ol, og tar ikke all plassen i sengen. Sover med den nå når jeg ikke er så langt på vei. Men Bbhugme vil nok bli vinneren i slutten av graviditeten, og da på grunn av størrelsen.
 
Den fra doomo, hvorfor blir den slapp i fisken? Og ser nå at den ligger til rundt 900 på nettet, hva kjøpte du din for? Ser at den finnes i flere størrelser til forskjellige priser forresten...

Cozyfix, er det bare ammepute eller også en gravidpute?

Den blir slapp fordi trekket jo blir slappere i fisken etter en stund (akkurat som at klær mister passformen etter en stund og må vaskes for å få god passform igjen). Innerputen er en pute fylt av bittesmå kuler, så den er jo helt slapp. Det er yttertrekket som holder alt i en fin fasong.

Jeg har medium. Jeg kjøpte vel min for 400 kr på salg (det er ofte salg på baby-butikkene på nett).

Cozyfix er ikke en gravidpute. Den har "hard" bunn, på en måte. Den er mer som et "brett" med en pute oppå :p Det ser du klart på bilder om du googler den.
 
Jeg liker doomoo. Det eneste er at trekket er litt vanskelig å ta på igjen etter vask.

Har også brukt hotellputer, noe som kan være et godt alternativ med tanke på pris.
 
Back
Topp