Finner ingen guttenavn jeg liker

Bruspulver

Forelsket i forumet
Jeg har mange jentenavn jeg synes er fine. Men sliter litt med navn til gutt.
Liker typ "oldefarnavn" feks alfred, Bernard og vanlig Ole.

Flere forslag på navn i denne sjangeren? :)
 
Melvin, Wilhelm, Bertinus, Helmer, Selmer, Peder, Einar, Sverre, Edvard, Frans, Henry, Karl, Lorentz, Syver :)
 
Magnus, Markus, Håkon, Hans..? Med mine to var det ingen navn jeg digget før fødsel men etterpå så var det plutselig sånn at jeg hadde en favoritt likevel, så en «liker sånn passe»-liste hjelper å ha :)
 
Magnus, Markus, Håkon, Hans..? Med mine to var det ingen navn jeg digget før fødsel men etterpå så var det plutselig sånn at jeg hadde en favoritt likevel, så en «liker sånn passe»-liste hjelper å ha :)
Det høres bra ut :) Jeg har en liker sånn passe liste :laughing002 Da er det håp
 
Albert, Tidemann, Severin, Ulrik
 
Trygve
 
Peder, Ole, Ola, Sigurd, Martin, Johan, Åge, Lars, Arne, Ove, Hans, Fredrik, Asbjørn, Harald, Olav. Om du er veldig glad i gamle navn så anbefaler jeg deg å dra på en kirkegård og se på de eldste gravene med gamle herrenavn, mange navn jeg ikke visste eksisterte før jeg så mange "rare " på kirkegården :)
 
Jeg leste et navn som festa seg veldig her om dagen - Palmer :) Aldri hørt eller sett det navnet før, men synes det var så fint, stikker seg litt ut men samtidig ikke:)
 
Sindre Trana, Ivar Olsen, Mio Bjørnsen, Jonas Misje, Mohammed Strøm, Gard Reitan, Emil Sundby, Emil Høines, Nikolay Hægeland og William Hanssen.

Håper dere liker alle navnene.
 
Haldor, Dagfinn, Fred, Tom, Tor
 
Her er jeg litt sær, fordi selv om de er kjempefine kunne jeg aldri hatt navn som har så forskjellig uttalemåte feks Oliii-ver eller Ollliver, Emiiiiil eller eeeeemil, Sevrin eller seeveeerin osv.
 
Halvor, Håkon, Håvard, Erik, Eirik, Amund, Sigurd, Arthur, Albert
 
Olav, Nils, Svein, Knut, Alfred, Sverre, Harald, Johan, Leonard, Jahn, Aksel, Ola, Sondre, Ove, Martin, Einar, Gunnar, Tor, Asbjørn, Bjørn, Kåre, Audun, Per, Håkon, Henrik, Bjarne, Vilhelm, Andreas, Malvin, Olai, Johan, Anders
 
Back
Topp