Finner ikke navn

Bkno4183652

Andre møte med forumet
Nå er det 1 uke til termin og vi har ikke et eneste guttenavn klart om det skulle komme en gutt...
Har også bare 1 jentenavn og skulle det komme en jente som ikke passer det navnet så har vi ikke nå alternativ....

Er det flere som ikke klarer å finne noe navn de liker? Og er det noen som er fine er de gjerne opptatt.....

Ta mitt! Io passer flott til begge kjønn, og er ekstremt lite opptatt. Jeg kan alltids byttet til det egentlig navnet mitt.

Spøk tilside: Dere har god tid. Er det ikke innen seks måneder fra fødsel som er siste frist? Mange unger går noen uker med kallenavn. Jeg har aldri klart å velge navn før fødsel, sist dukket navnet opp som alternativ omtrent samtidig med riene. Denne gangen er jeg vel litt enig med deg: Alle guttenavnene er kjedelige eller brukt I nærheten.

Prøver å ikke stresse med det,ta det litt som det kommer. Har også spøkt med at det tar 6mnd før de får tildelt navn☺
Jeg liker norske navn men som også fungerer internasjonalt da førstemann har et slikt navn. Men mye av problemet er jo også at mannen ikke liker de forslag jeg kommer med og vise verca ...

Det tok noe uker før vi ble enige om navn til minien, så ikke stress. ;)

Yngste lillebror var navnløs i flere uker etter at han var født, så dere har heldigvis tid til å velge. Vil bare råde dere til ikke å snakke for mye om alternativene med familie og venner, i tilfelle de plutselig kommer med en uheldig bemerkning om et navn dere vurderer, og så blir noe dere egentlig kunne likt, ødelagt.

Aliena, Aulelia, Alissa ,August, Gabriel, jeg ville egentlig ha Liam august men Liam er jo som du sier "optatt" kanskje :P

Sånn hadde vi det også. Først etter tre mnd måtte vi bare plukke tre navn vi syns var OK og hadde lodd trening. Ingen er de YES!!!! Og jeg er fortsatt ikke helt fortrolig med det.
Håper det bare sier pling når dere ser babyen:)

Jeg kan ikke hjelpe deg med internasjonale navn , men jeg har lyst til å dele mitt favorittnavn med deg. Jeg er veldig begeistret for navnet Brage. Lykke til med navnevalget :)

Back
Topp