finner ikke matstol

nancy drew

Forumet er livet
Er så frustrerende. Får ikke plass til henne i tripp trappen( som vi fikk til dåpen :() med skinne som får beina til å stå rett ut til siden. Ser det er anbefalt med sackn seat men syns ikke dette vil funke da hun da bli sittende under bordhøyden. Og det er hverken sosialt eller praktisk mtp å la henne spise litt selv. Eneste stolen jeg får henne i er babybjørn vippestol som jeg sitter på spisebordet ved måltid, men liker ikke den løsningen heller. Jeg vil ha henne mer fram og opp. Hun er sur nok for ting hun ikke lenger greier pga skinnen så hadde vært fint å få henne aktiv med bordet i hverfall.
 
2ed1966c2e9eae44a027f12c316f39e4.jpg
 
Tror ikke noen vanlige høystoler til baby vil fungere da de som oftest har en ben posisjon som fremmer riktig sittestilling. Men det må da være flere som har hatt barn med slik skinne som har funnet på noe lurt. Finnes det ikke et eget forum eller lignende hvor det deles tips og triks ved hofteskinne? Evt noe hun kan sitte over som en sal.
 
Hva om du bruker en pute eller noe under sak and Seat? For å komme høyere opp?
 
Tror ikke noen vanlige høystoler til baby vil fungere da de som oftest har en ben posisjon som fremmer riktig sittestilling. Men det må da være flere som har hatt barn med slik skinne som har funnet på noe lurt. Finnes det ikke et eget forum eller lignende hvor det deles tips og triks ved hofteskinne? Evt noe hun kan sitte over som en sal.
Jo er medlem, men har ikke funnet noen veldig gode løsninger der. Det gjelder da å være heldig å finne ting brukt fordi det ikke produseres lenger. De aller fleste er ferdig behandlet innen 6 mnd
 
Den gammle tripp trapp stolen med bøyle passer til skinner...får kanskje tak i på finn.no? Ellers kan man jo prøve hjelpemiddelsentralen☺️
 
04fdb85aa2e8a2522c78348bb75a8eeb.jpg


Bruker denne som reisestol, passer på de fleste stoler og strammes etter behov :)
Hvordan fester du den? Funker kun på vanlig stol eller tror du den vil funke på tripp trapp
 
Kan jeg få snike meg inn her og bare spørre hvor denne er kjøpt/hva den heter? Utrolig smart når man er på besøk hos familie på andre siden av landet!
Ja kjempekjekt, og tar jo ingen plass i bagasjen:) Kjøpt på babycare, 349 kr, heter mini monkey :) Dem har en anna type og som kanskje e litt mer stabil, da den i tillegg festes over skuldra/overkropp, men passer ikke på like mange stola.. og vi reiser rundt hit og dit i sommer og aner ikke kossen stolene e, så da valgte vi den, vi e veldig fornøyd :)
 
Går det kanskje an å ta vekk bøylen og heller bruke et belte som du fester på?
 
Back
Topp