finner ikke hjertelyden..

Det er tilnærmet umulig å ikke bekymre seg, særlig når man leser om andre som har funnet den i et par uker allerede. Trøst deg med at babyen er så bitteliten at den har garantert bare svømt seg en tur langt bak mot ryggen :D babyen er på størrelse med en vannbakkels. Tenk deg hvor lite hjertet er ;) babyen din har det helt fint der inne <3
Takk ❤️
Jeg fikk en lege på jobben til å ta en kjapp ul på meg, og gjett hva som hoppet og sprettet a! Så joda! Jeg er fortsatt gravid ❤️❤️❤️
 
Last edited:
Takk ❤️
Jeg fikk en lege på jobben til å ta en kjapp ul på meg, og gjett hva som hoppet og sprettet a! Så joda! Jeg er fortsatt gravid ❤️❤️❤️
hihi! hva var det jeg sa? <3 Herlig!!! Heldig du er som har sånt tilgjengelig :D
 
Ja jeg er veldig heldig der! Kan ikke akkurat spørre om det flere ganger, men greit å få en bekreftelse på at det er noe levende inni der :p da kan jeg slappe av helt iallfall ❤️
Herregud! Etter så mange år skal jeg endelig bli mamma :D
ååh, nå ble jeg rørt <3 har det tatt lang tid for deg å bli gravid? <3 Føler isåfall så inderlig med deg! *sipper litt* <3
 
ååh, nå ble jeg rørt <3 har det tatt lang tid for deg å bli gravid? <3 Føler isåfall så inderlig med deg! *sipper litt* <3
Hehe ja, tatt noen år kan man si:p
Dette blir et prøverørs barn :) Det gikk heldigvis på første forsøk ❤️
 
Hehe ja, tatt noen år kan man si:p
Dette blir et prøverørs barn :) Det gikk heldigvis på første forsøk ❤️
nå begynte jeg ihvertfall å sippe!! Gratulerer ekstra mye <3 <3 <3 <3
 
Back
Topp