Finner ikke hjerteaktivitet

Synne89

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Vært på TUL idag og hun fant ingen hjerteaktivitet. Babyen ligger med hodet ut mot magen og beina inn, så hun har en liten fInger på at det er bare pga stillingen den ligger i og at den sov siden det ikke var bevegelse. Føler meg helt tom og håper at den sover og bare skremmer oss:(
 
Uff da :-( så leit.. Skal du innigjen å sjekke det da eller? Tror ikke jeg hadde funnet roen etter det :-( føler med deg og sender deg en varm klem
 
Å herlighet!! Kan godt forstå at du er urolig og redd! Målte hun fosteret til å være like langt som det skulle være? Jeg tenker at siden hun sa at det kanskje sov, så har hun nok erfaring med det. Kanskje en mager trøst, men det gir kanskje litt håp! Masse lykke til i morgen!!
 
Å herlighet!! Kan godt forstå at du er urolig og redd! Målte hun fosteret til å være like langt som det skulle være? Jeg tenker at siden hun sa at det kanskje sov, så har hun nok erfaring med det. Kanskje en mager trøst, men det gir kanskje litt håp! Masse lykke til i morgen!!

Nei hun klarte ikke måle noe pga måten den låg på. Vi klarte se ansiktet, noen armer og bein men ingen bevegelse. Så kanskje en arm skjuler hjertet.
 
Huff, så skummelt! Krysser alt jeg har for at det bare var en søvnig krabat!
 
Uff all sympati til dere! Gikk selv og ventet en uke på ny ul for å se liv. Det er en helt forferdelig følelse. Krysser fingrene for at det er en sovende rakker :)
 
Masse lykke til ❤️
 
Drikk sterk kald saft i dag før du skal inn. Å så håper jeg å ber om du har en våken sprellende baby i dag ❤️
 
Lykke til, krysser fingrene for deg og den lille!
 
Back
Topp