finner ikke bilstol

ORIGINAL: emb

ORIGINAL: Skravlepapegøye

ORIGINAL: K.gedminiene.M

BESAFE!! Anbefaler d veeeldig!! det selges med og uten isofix ooog kan stå bakovervendt og forover

Går de opp til 25 kg?
Og hvordan er de og feste i eldre biler?

Går opp til 18kg :) og er kjempe greie å feste med bilbeltet :)

Vil helst ha til 25kg nå jeg først skal kjøpe nytt, går jo til 13kg det vi har no......
Festes det bare med bilbelte eller er det annet "dill" og?
Har ikke verdens største baksete, og tre barn som skal inni, og to av de er i sete. [8D]

Ikke tenk så mye på vekta, vår 3,5 åring veier 15 kg, så med tanke på vekt så kan vi bruke besafe en god stund til, men han er så høy at han har vokst ut at den i høyden så vi blir nødt til å bytte den pga det. Men ellers så anbefales besafe på det varmeste. Maxi cosi har jo også kommet veldig godt ut i tester, har du sjekket ut den?

ORIGINAL: Mosaikk

ORIGINAL: Solis*

ORIGINAL: Skravlepapegøye

ORIGINAL: K.gedminiene.M

BESAFE!! Anbefaler d veeeldig!! det selges med og uten isofix ooog kan stå bakovervendt og forover

Går de opp til 25 kg?
Og hvordan er de og feste i eldre biler?

Går opp til 18kg :) og er kjempe greie å feste med bilbeltet :)

Vil helst ha til 25kg nå jeg først skal kjøpe nytt, går jo til 13kg det vi har no......
Festes det bare med bilbelte eller er det annet "dill" og?
Har ikke verdens største baksete, og tre barn som skal inni, og to av de er i sete. [8D]

Er de andre barna dine store siden du vil ha opp til 25 kg? Gutten min er 5,5 år og 20kg. Når han sluttet å sitte bakovervendt var han 16kg. Vet ikke om mange som har hatt bruk for sete opp til den kg klassen, de stagnerer jo gjerne i vekt når de er så aktive. Håper du ikke oppfatter dette feil altså, bare lurte. 

Kan bare signere her. De vokser jo ikke like fort videre nå. De fleste ungene blir jo liggende veldig lenge i intervallet 10-15kg... At babysetet på byttes ut før kg grensa er nådd er somregel fordi de blir for lange

Ja de andre barna er store [;)] Jentungen på 3 år er 24 kg.

Ja de andre barna er store [;)] Jentungen på 3 år er 24 kg.

Guttungen min på 3 er 14 kilo... det er litt forskjell på barn [:D]

ORIGINAL: mammagutt

ORIGINAL: ainamn

Jeg kommer nok til å kjøpe Brio Zento - går til 25kg, og kan festes bakover - og forovervendt. Festes uten Isofix. Festes med reimer i dørken (seteskinnene) i tillegg til setebelte. Veldig sikkert, og er beregnet for at man skal kunne ha hele 3 zentostoler i baksetet.

jeg har også tenkt på dette, men er det noen av dere som har prøvd det i bilen? og hva slags bil..
Vi har Besafe isi ett eller annet nå til storebror og det tar så j*** stor plass bakovervendt, så tenkte å kjøpe dette til begge gutta.

Jeg har montert i VW passat og Audi A6 - go plass. Søstra til sambo har et i sin bil, en Volvo et eller annet, der var det også greit med plass helt til de måtte flytte setet bak førersetet fordi de fikk en liten baby til. Typen hennes er så lang at han må sitte langt bak med førersetet.

Back
Topp