Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Qualitas
ORIGINAL: ¤Stumpen¤
ORIGINAL: kasandre
Teite kjerringer som svarer deg her TS!!
Eg tror på deg eg... Legen fant min i uke 8 sist og ifølge ul-terminen så ble det egentlig uke 7!!
Fordi de ikke er enige så er de teite? [&:] Hyggelig du da.....
Eg tror på deg eg... Legen fant min i uke 8 sist og ifølge ul-terminen så ble det egentlig uke 7!!
Nei, fordi de skriver det nedlatende og som om ho er heilt bortreist å tro ho kan finne hjertelyden så tidlig. Hadde det bare stått; "det er eg ikkje sikker på" eller " det kan hende, men veit ikkje om det er mulig"...
Mener jo ikkje alle er teite, men de som skriver på den måten, de syns eg er teite ja!
Eg er faktisk en veldig hyggelig person [;)]
ORIGINAL: Lillesnille
Nei, fordi de skriver det nedlatende og som om ho er heilt bortreist å tro ho kan finne hjertelyden så tidlig. Hadde det bare stått; "det er eg ikkje sikker på" eller " det kan hende, men veit ikkje om det er mulig"...
Mener jo ikkje alle er teite, men de som skriver på den måten, de syns eg er teite ja!
Eg er faktisk en veldig hyggelig person [;)]
hvorfor skrive det når man VET at det ikke er mulig?[:-]
Det er virkelig ikke mulig å finne den "gjennom" bein..
Det er virkelig ikke mulig å finne den "gjennom" bein..
Nei, det har du så rett i! Men da er det jo bra at bekkenbeinet(skambeinte) ikkje totaltskjermer livmora, og at det går an å presse inn proben(hodet av doppleren/ul apparatet) sånn at man kan treffe mer presist på kanten av livmora. Hos normalvektige skal dette gå an, hos overvektige er det såklart vanskeligere.
ORIGINAL: Sofie.
Både legen min og jordmoren min frarådet å bruke sånne hjemmetester sjøl, da de gir feil svar ca 90% av gangene.
Man er ikke vant med å bruke sånt og det er ikke så lett å finne hjertelyden heller.
At du "fant" hjertelyden i uke 6 er mere tvilsomt. Hjertet e så vidt begynt å slå da.
Du kan lett få inn din egen puls og være litt oppkava fordi du testa deg selv.