Finn.no

Aninee

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Hei bruker dere finn.no gis bort mye?
 
Nei, er veldig dårlig til det. Men bruker kjøp og salg sidene på facebook en del. :)
 
Aldri

Men jeg bruker div lokale fb-grupper for kjøp og salg og gi bort
 
Bruker egentlig mer Facebook jeg og. Men er av og til innom Finn. Når jeg skal gi bort noe selv så føler jeg Facebook er mer effektivt :)
 
Bruker mye facebook sidene til å finne billig hesteutstyr. Siden prisene er billigere og lettere å prute.

Handler lite på finn.no men har en del annonser der. bruker gis bort forumet ganske mye. Både med å gi bort og hentet.
 
Bruker finn mye! Men syns det er utrolig vanskelig å få solgt ting der... Kjøpt masse brukte klær til vesla, så vi har nesten ikke kjøpt nytt :p
 
Bruker finn mye! Men syns det er utrolig vanskelig å få solgt ting der... Kjøpt masse brukte klær til vesla, så vi har nesten ikke kjøpt nytt :p
det er helt genialt, vi har fått taki mye av guttungens klær der også både salgsannonser og gis bort (barnehageklær og til utebrukt/stall

Vanskelig å selge men bruk annonsen på annonsesidene på facebook, da blir det litt enklere;P
 
Bruker mye finn til å kjøpe/ selge barneklær, barne utstyr, mine gamle ting og tang. Har handlet en pose med barneklær sist, bhg vogn er fra finn også, og sovepose. Sist jeg handlet på fb så dukket ikke vedkommende opp når jeg skulle hente, da ble jeg så irritert for at folk ikke respekterer min tid , så kommenterte det på fb, da ble hun sint og sendte meg sinte mld på privat mld på fb!
 
Kommer sikkert til å handle brudekjolen på finn hvis jeg gifter meg da;)
 
Men det aller siste jeg kjøpte brukt var ikea stoler, vi hadde bursdagsfeiring så trengte ekstra stoler, ikea har sluttet med stoltrekk i den fargen vi trengte, så fant de riktige stolene i den riktige fargen på fb, spurte om jeg kunne få med en duk når jeg hentet stoler, og det fikk jeg med gratis på kjøpet, de stoler levert på døra også. Kjempe kupp!
 
Bruker mye finn til å kjøpe/ selge barneklær, barne utstyr, mine gamle ting og tang. Har handlet en pose med barneklær sist, bhg vogn er fra finn også, og sovepose. Sist jeg handlet på fb så dukket ikke vedkommende opp når jeg skulle hente, da ble jeg så irritert for at folk ikke respekterer min tid , så kommenterte det på fb, da ble hun sint og sendte meg sinte mld på privat mld på fb!
Man kan være uheldig å møte slike folk både på face og finn:/
 
Kommer sikkert til å handle brudekjolen på finn hvis jeg gifter meg da;)
[emoji176] [emoji176]
Men det aller siste jeg kjøpte brukt var ikea stoler, vi hadde bursdagsfeiring så trengte ekstra stoler, ikea har sluttet med stoltrekk i den fargen vi trengte, så fant de riktige stolene i den riktige fargen på fb, spurte om jeg kunne få med en duk når jeg hentet stoler, og det fikk jeg med gratis på kjøpet, de stoler levert på døra også. Kjempe kupp!
Det som er kjekt som regel er det noen som selger ting som man trenger de og da og slipper å kjøpe nytt:p
 
Back
Topp