Finklær

På meg går den litt lenger ned enn på modellen, men ikke så mye, er 164 :) Men så er ikke jeg fan av kjoler som går ned til knærne, det kler meg virkelig ikke :p
Hihi må spør, er 173 så da vil den nok være like "kort" som på modellen hvis den er litt lenger til deg ;) er skikkelig vanskelig å finne lange nok kjoler syns jeg, svært mange blir for korte når jeg har en treåring springende rundt :P (med tanke på bøye seg og bære og ikke være avhengig av å tenke på lengden på skjørtet :P )

Hvordan er denne i str, og sitter den fint? Den så veldig fin ut:)Har litt for mange kilo igjen etter graviditeter, så lurer på hva jeg skal ha på... Ingenting av det jeg har i skapet sitter fint lenger:(
Haha, vet du jeg har glemt å prøve den! :o ammetåke eller? :P fikk den jo for over to uker siden, hang den bare i skapet og antok at den passer. :confused: Kanskje jeg må prøve den. :P Men snittet er veldig flatterende, jeg synes den type kjoler fremhever de fine formene og skjuler magen. ;)

Mange flotte i bunad (heldiggriser som kan bruke den!) og mange gode tips til kjoler! Tusen takk så langt :) Jeg ender for 17.mai med å bestille et hvitt skjørt fra H&M og ha en enkel ammetopp til, samt marineblå blazer og perlesmykker... Verre med dåpen, får gå noen runder til på nett og muligens dra meg ut i butikker. Skal jo ikke være lett dette vist!

Back
Topp