Finklær

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Har du bestemt deg for hva du skal ha på deg på 17.mai, konfirmasjoner og dåp/navnefest som kommer i tiden fremover? Fortell! Og vis gjerne bilder og link, jeg står helt fast og forstår ikke hva jeg skal finne på å ha på meg...

Bunad ☺ Har arvet en 70 år gammel Vest-Telemark bunad etter mannens farmor fra Fyresdal ❤ Så den bærer jeg med stolthet så ofte jeg kan!
ba59d1e190c021f2d29c955e18205f58

Har samme problem her. Puppene har vokst enormt etter to barn, så ingenting av det jeg har passer...

Jeg skal ha bunaden min (hvis den passer - MÅ prøve den snart), men har kjøpt en blå ammekjole i tilfelle. I dåpen tenker jeg hvertfall å ha bunad i kirken, så skifter jeg muligens til selskapet! Har hatt bunad i dåpen til de to eldste, så har veldig lyst til å ha den nå også. Håper bare ikke det blir for varmt!

Har såå lyst til å ha bunad, men må nok bare innse at den er det minst ammevennlige plagget jeg har så får stå over... 17.mai blir det nok en sort "strikka" kjole jeg bestilte på zalando mens jeg gikk gravid. Den har knapping fram så matfatet er lett tilgjengelig... Så skal vi i bryllup og ha dåp med kort tids mellomrom i sommer så tenker å se om jeg finner en litt finere kjole jeg kan bruke da, og som er mulig å amme i :)

Hadde vært fint med bunad, men det funker ikke når jeg ammer. Har aust-agderbunaden. Har prøvd å finne kjole, men finner ingenting ammevennlig. Så blir muligens skjørt og bluse som kan kneppes opp litt.

Tenkte svart bukse og ein fin topp. Evt dress jakke om det er kaldt. Sliter mer med sko. Har ingen finsko uten hel. Og orker ikkje og ha høye sko når eg skal dra på 3 barn :p bunaden gidder eg ikkje og prøve. Det er for mye styr når eg skal amme

Har bunad, men litt kronglete å amme med masse søljer og svært belte (Telemarksstakken).
Så har bestilt ammekjole fra Zalando, som forhåpentlig passer ;)

Har arvet bunad, men må sys om til meg, så ikke i år. Men etter det blir det nok fast innslag.

Blir nok et skjørt, ammetopp og cardigan tenker jeg.

Håper det blir fint vær!

Har kjøpt en blå ammekjole fra zalando :) bunaden er så absolutt ikke ammevennlig dessverre.

Har bunad, men litt kronglete å amme med masse søljer og svært belte (Telemarksstakken).
Så har bestilt ammekjole fra Zalando, som forhåpentlig passer ;)
Syns også det blir ollete å ta av og på alt sølvet for å amme (rogalandsbunad, løland)... Så må få kjøpt meg en kjole fort som fy! Link til Zalando-kjolen?

Den var flott! Hvor langt ned går den? (Er du høy?)

På meg går den litt lenger ned enn på modellen, men ikke så mye, er 164 :) Men så er ikke jeg fan av kjoler som går ned til knærne, det kler meg virkelig ikke :p

Back
Topp