Finkjole til gravid mage

ORIGINAL: LadyAmKnøtt2 påvei

Jeg skal også i komf i mai og bryllup i juli... og la inn en tråd om dette tidligere...
flott å se at det er flere i samme situasjon.
Selv har jeg forelsket meg i denne kjolen fra Happy Mum.
det merke har også endel anna mammatøy jeg kunne tenke meg.

finner selvfølgelig ikke tråden nå... for fikk noen linker dere kanskje kunne titta på
men kan legge inn en link til tråden om jeg finner den seinere!

Denne kjolen falt jeg og for!! :-) Var mange kjoler hos happymum

ja enig så på den jeg også.. men venter med å kjøpe noe her i tilfelle jeg finner noe i påsken.. skal i komf 25 april

spørs om jeg klarer å la være å shoppe både denn og endel anna fra Happy Mum... forholdsvis greie priser oxo... men skal prøve å vente litt, håper jeg klarer å gå opp litt... har det med å miste masse vekt på begynnelsen av svangerskapa... så får vente til vekta blir litt mer normal før jeg kjøper en masse klær... men kjolen havner nok hjemme hos meg etterhvert ville jeg tro.

Mye fint! [:)] Fant en kjempefin kjole på Top Shop sin nettside for litt siden, men en er borte nå... kanskje greit å følge med litt fremover.
Jeg skal i konfirmasjon og lurer på å prøve å låne bunad til noen som er litt større enn meg i familien - frekt kanskje? [;)]
Eventuelt se om ikke jeg kan bruke noen av de andre kjolene mine, kommer litt an på hvor mye jeg vokser til da... for noen av de jeg har har litt god plass og er ganske så fine [:)]

ORIGINAL: happyhappy

http://www.happymum.eu/

happymum.eu/

her var det jo masse fint. noen som vet om de sender til norge? eller om merke føres av noen butikker her ??

kjekt aa vite ja,for jeg skal i bryllup i mai [;)]
men,regner med jeg kanskje kjoper kjole i skottland,siden det er dit vi skal i bryllup [:)]

Back
Topp