Finkjole til gravid mage

lille rødtopp

Forelsket i forumet
Jeg skal både i konfirmasjon og bryllup i mai.
Regner med at magen innen den tid er SVÆR, da den allerede er god og rund.
Hva i alle dager skal jeg ha på meg?
Har lyst på kjole.
Hvor finner jeg det da???

Sliter med samme problem selv. Skal i bryllup siste helga i juli, og da regner jeg og med å være SVÆR[8D]
Følger med her...

jeg skal være forlover i juli, heldigvis begynnelsen hhehe. skal finne adressen til der jeg kjøpte den og legge ut linken til dere. den er kjeeeempe fin til gravide. likeså ikke gravide så den hadde jeg ganske flaks med. kjøpte den før jeg ble gravid.

ORIGINAL: 2.Gangsmamma

jeg skal være forlover i juli, heldigvis begynnelsen hhehe. skal finne adressen til der jeg kjøpte den og legge ut linken til dere. den er kjeeeempe fin til gravide. likeså ikke gravide så den hadde jeg ganske flaks med. kjøpte den før jeg ble gravid.

Ja den var skikkelig fin[:)]
Seriøs pris da[8D]

Tusen takk for link[:)]

Har samme problemet.. [&:]
Jeg skal være forlover i midten av Juni..
Den kjolen var grådig fin, men litt dyr for min økonimi.[8D]

Vi skal i brullup, til søstra til samboeren min. Å det er selvfølgelig den helga jeg har termin.. Så det blir spennende..
Typisk at ting alltid skal klaffe sånn :) Så får bare krysse fingre for at den kommer før eller etter:)

Jeg skal i dåp og skal bruke bunaden min jeg [:D] er Hallingstakk så stor plass å vokse i [:D]

Krappe.no har også mange fine kjoler .

Vugge den var kjempe lekker. [:)]

På NoaNoa har de en del kjoler med vide skjørt. Mye fint [:)]

Åhh...masse fine kjole og gode tips!! Spennende og se seg litt rundt..vi liker jo å være fine selv om magen blir litt stor[:)]

På www.nameit.com har de noen fine kjoler. Skal også i bryllup i juli så sliter med det samme problemet.

ORIGINAL: carolineS

På www.nameit.com har de noen fine kjoler. Skal også i bryllup i juli så sliter med det samme problemet.

Nettbutikken er stengt frem til uke 12...

Jeg skal også i komf i mai og bryllup i juli... og la inn en tråd om dette tidligere...
flott å se at det er flere i samme situasjon.
Selv har jeg forelsket meg i denne kjolen fra Happy Mum.
det merke har også endel anna mammatøy jeg kunne tenke meg.

finner selvfølgelig ikke tråden nå... for fikk noen linker dere kanskje kunne titta på
men kan legge inn en link til tråden om jeg finner den seinere!

Back
Topp