Fingrene i munnen

Caisamor

Forelsket i forumet
Hedda-Sofie skal absolutt ha fingrene om ikke hele hånden inn i munnen hele tiden. ser faktisk ut som om hun klør eller noe hehe. Noen av deres små som holder på slik?
Hun er jo bare 11 uker, hun er vel for liten til å begynne å få tenner vel[X(] ?

Det har lillegutt også begynte med de siste dagene. Tror det er en del av det når de merker henda sine, for da får de liksom noe å sutte på akkorat når de vil, for de kan kontrollere det selv.

Her suttes det også på never, klær og tepper, i tillegg til at ho har begynt å sikle de siste dagene.

det samma gjør snuppa her og å gnager på knoken..
nå har hu begynt å bite på tutten på flaska å..
tror ddet klør litt..

ORIGINAL: Trallemor

Her suttes det også på never, klær og tepper, i tillegg til at ho har begynt å sikle de siste dagene.

Her også[;)] så er ho en han da[:D][:D]

ORIGINAL: Veumjenta

Er sånn her også - og lillegutt blir 9 uker i morra [8D] Suger og gnager på hele lanken til tider - sånn at det virkelig smeller i veggene! I tillegg har han begynt å sikle, så jeg mistenker at det nok ligger noe og ulmer nedi kjeven i hvert fall [:-]

signerer denne ( men har snuppe hehe)

Her er også alle fingrene i munnen. Gjerne begge hendene samtidig. Ser snodig ut. Har også begynnt å putte andre ting i munnen, så vi bør begynne å følge med på hva som ligger rundt omkring her. [:)]

Hehe, godt å høre at det ikke bare er Jenten min [8D] De er no noen raringer disse små, Nydelige raringer[:)]

Her også suges det på hendene, hun dytter faktisk bort smokken for å få plass til hånda [:D][8D] Morro når man sitter på stua og hun ligger i vogna i gangen, hører de merkelig suttelydene [:D][:D]

Hele hånda inn i munn her også[:)] Har også vært bekymret for at det kan være tenner, men det kan det vel ikke være???[8|]

tenner kan komme før vi aner det jenter! enten de er 1 mnd eller 10mnd, så KAN de få tenner altså.. [:-]
datteren til venninna til mamma var 3 uker når hun fikk sin første!

og i sjeldne tilfeller kan man bli født med tenner.. [8|]

Samma her men kjenner det buller veldig godt inni der, så jeg pleier å gni gommen litt med fingeren min da blir hun så fornøyd[:D]
Men de kan jo klø lenge før tenne komme...

Back
Topp