FIngerdukkene mine:)

Jeg fatter ikke at du får det til! 

Det er broderimaskina som gjøre det;) Jeg bare bestemmer farge og sørger for å legge stoffene riktig og klippe dem til;)

Utrolig flott!

Kjempestilige, ser jo ut som symerker jo [:D][8D] Utrolig hva du og maskina di kan trylle frem, har vært i bloggen og lest eventyr-innlegget ditt [:D] (reklameeere) [8D]

ORIGINAL: Jeanies lille verden

Kjempestilige, ser jo ut som symerker jo [:D][8D] Utrolig hva du og maskina di kan trylle frem, har vært i bloggen og lest eventyr-innlegget ditt [:D] (reklameeere) [8D]

hihi, man blir jo rent barnslig av å sy slike, så da måtte det jo bli et eventyr;)
Lurer på om jeg skal lage disse om symerker også... det er flere som har spurt om det er det... ser jo slit ut når de ligger flatt... Er det noe som noen hadde kjøpt tror dere?

Utrolig fine disse fingerdukkene dine! Og de ville helt sikkert passet som symerker også [:D].
Når du lager symerker, tar du på noe bak, slik at de kan strykes på?

stillig... moro med fancy symaskin *sikle* drømme* hehe

ORIGINAL: *atina*

Utrolig fine disse fingerdukkene dine! Og de ville helt sikkert passet som symerker også [:D].
Når du lager symerker, tar du på noe bak, slik at de kan strykes på?

Jeg kan stryke på hifix, men det vil jo ikke holde som strykemerke. Men jeg vet der finnes en sterkere type slik at man kan lage de som strykemerker... kanskje jeg må lete litt:)

ORIGINAL: ~Mandy~

Nyyydelige! [:D][:D][:D]
Hvilken maskin har du? Pris?

Jeg har janome 350E Den koster rundt 13000,-

De ble kjempefine!... Trenger ikke å ha sånn symerkelim på baksiden, de kan jo bare sys på plaggene ;)

Jeg kunne godt kjøpt slike merker... Hva skulle du hatt for dem?

Woow, ja symerker hadde jo vært kult [:D] Du kan jo nesten lage hva det skulle være jo [:D]

Som symerker vil de jo ikke ta så lang tid å lage, men det går mellom0,5-1,5 timer litt avhengig i hvor mye detaljer osv pr.merke +stoff og tråd. Så time pris kan ikke i regnes;)

ORIGINAL: litefrø

Som symerker vil de jo ikke ta så lang tid å lage, men det går mellom0,5-1,5 timer litt avhengig i hvor mye detaljer osv pr.merke +stoff og tråd. Så time pris kan ikke i regnes;)

Jo prisen har vel noe å si, men om noen vil ha noe litt spesielt som ikke kan kjøpes i butikk, som et spesielt navn, eller slike egendefinerte ting, må de jo belage seg på å betale "det lille ekstra" [;)]

ORIGINAL: litefrø

Det er klart:) Kanskje jeg kan lage noen pakker med tre-fire merker å legge på epla..

Ja, lag noen litt nøytrale, og se an interessen kanskje [:D]

Back
Topp