D DramaQueen Forumet er livet 20 Feb 2007 #4 hmm...aner ikke! Er egentlig fornøyd med alt for det passer og står i stil til resten! [:)]
søta mi Elsker forumet 20 Feb 2007 #5 hmmm... det må være bildene mine.. for jeg elsker bilder................ [:D][:D][:D]
N Nathen Glad i forumet 20 Feb 2007 #6 Babyen min... Men jeg har et fint bilde av meg og samboeren som er den fineste tingen...
P Poden Betatt av forumet 20 Feb 2007 #10 Vel paa topplisten er selvfolgelig Trym, samboeren, og bildene. Men det kjekkeste jeg har maa vaere oppvaskemaskinen og vaskemaskinen[:)]
Vel paa topplisten er selvfolgelig Trym, samboeren, og bildene. Men det kjekkeste jeg har maa vaere oppvaskemaskinen og vaskemaskinen[:)]
Fjolsy Gift med forumet 20 Feb 2007 #11 selvføgelig er barna våres den fineste i heimen. men nå tenkte jeg mer på en gjenstand eller ting jeg da[:)]
selvføgelig er barna våres den fineste i heimen. men nå tenkte jeg mer på en gjenstand eller ting jeg da[:)]
Smulen Forumet er livet 20 Feb 2007 #12 oljemaleriet som en kunstnervenn av oss har malt verd ca 15000,-